1.058.731

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Minden, ami marketing

Marketing közérthetően

Szerző
Grafikus
Budapeset
Kiadó: Hinora Cégcsoport
Kiadás helye: Budapeset
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 372 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-06-9136-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér illusztrációval. Második, bővített kiadás.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A gazdasági felsőoktatásban oktatóként eltöltött 13 év során megtapasztaltam, hogy „a kevesebb néha több", pontosabban az egyszerűbb megfogalmazás több impulzust és teret ad a saját gondolatok... Tovább

Előszó

A gazdasági felsőoktatásban oktatóként eltöltött 13 év során megtapasztaltam, hogy „a kevesebb néha több", pontosabban az egyszerűbb megfogalmazás több impulzust és teret ad a saját gondolatok kialakításához, mint a bonyolult.
Szerzőként nem akartam abba a hibába esni, amelyet a népi bölcsesség közvetít: „aki sokat markol, az keveset fog".
Ez a könyv egyrészt azoknak szól, akik nem tanultak még marketinget, ugyanakkor az ilyen jellegű ismeretek a mindennapi életükben/munkájukban szükségesek (lennének). Másrészt azok is e könyv címzettjei, akik már meglévő marketingtudásukat szeretnék kiegészíteni, megerősíteni.
Biztos vagyok abban, hogy aki ezt a könyvet elolvassa, az a benne lévő információkat hasznosítani tudja. Eredményes böngészést, kellemes olvasást kívánok: Szántó Szilvia

Mi is az a marketing? Miért fontos a marketing? Milyen típusai és milyen funkciói vannak a marketingnek? Ezekre és sok más hasonló kérdésre kapunk választ ebben a könyvben, méghozzá közérthető formában.
Mindenkinek szüksége van marketingre, legyen szó termékről, szolgáltatásról, vállalkozásról vagy a személyi marketing kapcsán állásinterjúról, párkapcsolatról, stb. Ha azt szeretnénk, hogy az emberek igénybe vegyék termékeinket, szolgáltatásainkat, vagy csak szeressenek minket, marketingtevékenységre van szükség. Ha jól csináljuk, akkor a marketing maga a híd, a kapocs, hogy céljainkat, embertársainkat elérhessük.
Elégedettek akkor leszünk, ha az olvasók úgy tekintenek erre a könyvre, mint az egyik legjobb kollégájukra, aki segít, informál és tanácsot ad.
Úgy gondolom, hogy akik ezt a könyvet végigolvassák és alkalmazzák a leírtakat, azok sikeres vállalkozókká, cégvezetőkké vagy az eddigieknél még komolyabb piaci szereplőkké válhatnak.
Ha bármi kérdésük adódna a könyv elolvasása során vagy után, készséggel állok mindenki rendelkezésére: Hinora Ferenc Vissza

Tartalom

1. fejezet Bevezetés a marketingbe 9
2. fejezet Célpiaci marketing 27
3. fejezet Fogyasztói piaci marketing 43
4. fejezet Szervezeti piaci marketing 69
5. fejezet Piackutatás 87
6. fejezet Marketingeszköztár 1. rész 109
Termékpolitika és árpolitika
7. fejezet Marketingeszköztár 2. rész 139
Értékesítési politika
8. fejezet Szolgáltatásmarketing 163
9. fejezet Marketingkommunikáció, vonal feletti (ATL) reklámozás ... 179
10. fejezet Vonal alatti (BTL) eszközök 1. rész 201
Direkt marketing és vásárlásösztönzés
11. fejezet Vonal alatti (BTL) eszközök 2. rész 223
Vásárláshelyi kommunikáció, eseménymarketing, vásárok és kiállítások
12. fejezet Vonal alatti (BTL) eszközök 3. rész 239
Szponzorálás, személyes eladás, PR, és más speciális BTL-technikák
13. fejezet Minőség és marketing, Totál Quality Management 261
14. fejezet Stratégiai tervezés és marketingstratégia 281
15. fejezet Online marketing 305
16. fejezet Kisvállalati marketing 333
17. fejezet Nemzetközi marketing 353
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem