1.067.288

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tallózás a marketingkommunikáció területéről

(szemelvénygyűjtemény)

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 348 oldal
Sorozatcím: A kereskedelem kérdései
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 16 cm
ISBN: 963-637-030-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Útmutató5
Marketingkommunikáció7
Dr. Serényi János: Mi van a vonal alatt?9
Markus H. Dahm: Működő nemzetközi vállalatok marketingkommunikációja Magyarországon11
Reklám21
Havasi Raymond: A reklám mai világa (Néhány tanács pályakezdőknek)23
Hogyan válasszuk ki a reklámügynökséget?26
Kondrad von Viereck: A briefing mint ugródeszka30
Versenytárgyalási útmutató (MaRs)33
Szászkő László: OTP Junior kártya Komolyan vesznek (kampány)35
N. J.: A gyermelyiről (kampány)39
Dr. Hoffmann Márta: Hogyan rendeljünk reklámkutatást? (Tanácsok a kutatások megrendelői számára)42
Kuczik Andrea: A közhasznú, társadalmi célú reklám Magyarországon48
K. A.: USA: a TCR önálló üzletág50
Tóth Andrea: A rábeszélés korlátai (A politikai kommunikációról)53
Corporate Identity59
A vállalati marketing imázsának javítása61
Varsányi Judit - Kunsági Andrea - Joó Ferenc: Az arculat mint a marketingstratégia bástyája66
Corporate Identity - Corporate Design (Szerk.: Bakonyi Gyöngyi)75
Arculati kézikönyv (Szerk.: Bakonyi Gyöngyi)81
Mit tartalmazzon a cég arculati kézikönyve? (Szerk.: Magyar Béla)83
Galánfi Csaba: A MOL (Az arculat korszerűsítése)88
B. A.: Arculatot vált a posta92
Direkt marketing97
Direct marketing fogalomtár (MEDIAÁSZ)99
Hamburger Béla: A direkt marketing alapjai100
Pogány András: Interaktív hatalomátvétel (A direkt marketing fejlődésének új állomása)113
Sinka István: Robinson a láthatáron122
Dr. Fazekas Ildikó: Célba vagy szemétbe? (Direct Mail)125
Dr. Fazekas Ildikó: Telefonmarketing129
Dr. Fazekas Ildikó: Direct response televíziózás134
Személyiség eladás139
Révész János. A személyes eladás elméleti és metodikai kérdései141
Az eladógárda kudarcainak okai148
Cohen, A.: Ügynökök motiválása automatizált eladási rendszer használatára151
Révész János: A személyes eladás sikertényezői154
Sales Promotion159
Kaszás György: A soknevű hogyishívják... amit többnyire akciónak nevezünk161
Litzinger, D.: Hogyan lehet a kereskedelmet megnyerni az együttműködésre178
Molnár Csaba: Gondolatok a merchandisingről187
Az üzleti portál a reklám és a vásárlásösztönzés szolgálatában (EuroShop'96)196
Schulze, K.: A szervízszolgáltatások és a marketing kapcsolata200
Public Relations207
PR-alapfogalmak (Magyar PR Szövetségi Gárdonyi Nyilatkozat)209
Kürti Attila: Mindennapok válságkommunikációja221
Galánfi Csaba: A természet szól - az utolsó szó jogán225
Sarlós Gábor: Glaszékesztyű vagy bokszkesztyű (A PR és a reklám viszonya Magyarországon)230
Szponzorálás230
Dr. Fazekas Ildikó - Nagy Alfréd: Szponzorálunk - szponzoráljunk avagy minek nevezzelek?237
Nagy Alfréd: Célok-stratégia-végrehajtás245
Dr. Fazekas Ildikó - Nagy Alfréd: Hogyan keressünk szponzort?251
A szponzorálás szerepe és eredménye257
Nagy Bálint: A szponzorálás dupla haszon260
Őry Krisztina: Értékarányos megjelenés (Televíziós szponzorálás)262
Temesi Kornélia: Product placement - egy új kommunikációs eszköz265
Design271
Hegedűs József: Designstratégiák és a marketingtevékenység összekapcsolása273
Nagy Alexandra: A csomagolás reklámhatása285
Márka, védjegy293
Kecskeméti Attila: Márkák kora (Márkaerő Értékelő)295
Justyák János: A márkatulajdonságok szemével301
Dish, W.: Szükség van-e az "új vásárlónak" márkákra?304
Kratochwill Péter: Minőségi út a hírnévhez (Minőség- és eredetjelző védjegy az élelmiszer-ipari termékek számára)309
Dr. Tattay Levente: Névoltalom (A kereskedelmi nevek és védjegyek)314
Dr. Tattay Levente: A védjegybitorlás és az ellene való fellépés317
Utószó helyett - álláskeresési lehetőségek323
Szakmai egyesületek, szövetségek325
Szakmai folyóiratok, szakmai könyvek, szakkönyvtárak329
Bibliográfia337
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem