1.068.962

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tallózás a marketingkommunikáció területéről

(szemelvénygyűjtemény)

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 430 oldal
Sorozatcím: A kereskedelem kérdései
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 16 cm
ISBN: 963-637-030-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A szemelvénygyűjtemény szerkesztésével az volt a cél, hogy Neked, kedves egyetemi, főiskolai, középiskolai, tanfolyami hallgató, nagyobb rálátásod legyen a marketingkommunikáció területére.
A... Tovább

Előszó

A szemelvénygyűjtemény szerkesztésével az volt a cél, hogy Neked, kedves egyetemi, főiskolai, középiskolai, tanfolyami hallgató, nagyobb rálátásod legyen a marketingkommunikáció területére.
A klasszikus alapismereteken túl is válogattam cikkeket, amelyekről a jegyzetek, illetve a tankönyvek még alig tesznek említést. (Társadalmi célú reklám, Politikai reklám, Versenytárgyalás, Arculati kézikönyv, Direkt Marketing, Telemarketing, Szponzorálás, Product Placement, Merchandising).
A szövegválogatásnak az is a célja, hogy ne elégedj meg azzal az ismeretanyaggal, amit a jegyzetekben, tankönyvekben ezekről a témákról találsz. Mindannyiunknak, akik ebben a szakmában tevékenykedünk, szükségünk van folyamatos információra, a szakmai újdonságok megismerésére. Ehhez szeretne a kiadvány a maga eszközeivel hozzájárulni.

Vissza

Tartalom

Előszó a második kiadáshoz7
Marketingkommunikáció9
Dr. Serényi János: Mi van a vonal alatt?11
Markus H. Dahm: Műkődő nemzetközi vállalatok marketingkommunikációja Magyarországon13
Reklám
Havasi Raymond: A reklám mai világa (Néhány tanács pályakezdőknek)25
Hogyan válasszuk ki a reklámügynökséget? (Marketing)28
Briefingútmutató (MaRS)32
Versenytárgyalási útmutató (MaRs)38
Szászkő László: OTP Junior Kártya. Komolyan vesznek (kampány)40
Hargitai Gábor: A reklám hatása44
Dr. Hoffmann Márta: Hogyan rendeljünk reklámkutatást? (Tanácsok a kutatások megrendelői számára)49
Kaszás György: Ami sokk az sokk (Sokkreklám)55
Kuczik Andrea: A közhasznú, társadalmi célú reklám Magyarországon59
K. A.: USA: a TCR önálló üzletág61
Tóth Andrea: A rábeszélés korlátai (A politikai kommunikációról)64
Corporate Identity71
A vállalati marketing imázsának javítása (Marketing)73
Varsányi Judit - Kunsági Andrea - Joó Ferenc: Az arculat mint a marketingstratégia bástyája78
Corporate Identity - Corporate Design (Szerk.: Bakonyi Gyöngyi)87
Arculati kézikönyv (Szerk.: Bakonyi Gyöngyi)93
Mit tartalmazzon a cég arculati kézikönyve? (Szerk.: Magyar Béla)95
Galánfi Csaba: A MOL100
Direkt Marketing105
Hamburger Béla: A direkt marketing alapjai107
Pogány András: Interaktív hatalomátvétel (A direkt marketing fejlődésének új állomása)120
Sinka István: Robinson a láthatáron!129
Dr. Fazekas Ildikó: Célba vagy szemétbe?132
Dr. Fazekas Ildikó: Telefonmarketing136
Dr. Fazekas Ildikó: Direct Response televíziózás141
Személyes eladás147
Révész János: A személyes eladás elméleti és metodikai kérdései149
Az eladógárda kudarcainak okai (Marketing)156
A. Cohen.: Ügynökök motiválása automatizált eladási rendszer használatára159
Révész János: A személyes eladás sikertényezői162
Sales promotion167
Hamburger Béla: Sales Promotion kezdőknek és haladóknak169
D. Litzinger: Hogyan lehet a kereskedelmet megnyerni az együttműködésre185
Molnár Csaba: Gondolatok a merchandisingről194
Az üzleti portál a reklám és a vásárlásösztönzés szolgálatában (EuroShop'96)203
K. Schulze: A szervízszolgáltatások és a marketing kapcsolata207
Public Relations213
PR-alapfogalmak (Magyar PR Szövetség Gárdonyi Nyilatkozat)215
Barát Tamás: Public Relations - avagy hogyan szerezzünk és tartsuk meg partnereink bizalmát220
Kürti Attila: Mindennapok válságkommunikációja227
Galánfi Csaba: A természetről van szó - az utolsó szó jogán231
Sarlós Gábor: Glaszékesztyű vagy bokszkesztyű (A PR és a reklám viszonya Magyarországon)236
Dr. Bíró Péter: Eseménymarketing: új eszköz a kommunikációban241
Szponzorálás247
Dr. Fazekas Ildikó - Nagy Alfréd: Szponzorálunk - szponzoráljunk avagy minek nevezzelek?249
Nagy Alfréd: Célok - stratégia - végrehajtás257
Dr. Fazekas Ildikó - Nagy Alfréd: Hogyan keressünk szponzort? 263
A szponzorálás szerepe és eredménye (Marketing)269
Nagy Bálint: A szponzorálás dupla haszon272
Őry Krisztina: Értékarányos megjelenés (Televíziós szponzorálás)274
Temesi Kornélia: Product placement - egy új kommunikációs eszköz277
Desing283
Hegedűs József: Desingstratégiák és a marketingtevékenységek összekapcsolása285
Nagy Alexandra: A csomagolás grafikai tervezésének gyakorlata294
Dr. András Vera: A csomagolás reklámhatása297
Márka, védjegy305
Kecskeméti Attila: Márkák kora307
Justyák János: A márkatulajdonosok szemével313
W. Dish: Szükség van-e az "új vásárlónak" márkákra?316
Kratochwill Péter: Minőségi út a hírnévhez (Minőség- és eredetjelző védjegy az élelmiszer-ipari termékek számára)321
Dr. Tattay Levente: Névoltalom (A kereskedelmi nevek és védjegyek)326
Jog, etika, önszabályozás331
Vörös Imre: Reklámszabályok az új versenytörvényben333
1997. évi törvény a gazdasági reklámtevékenységről345
Dr. Kardos Lea: A Magyar Reklámszövetség Etikai Bizottságának tevékenységéről0355
Cs. Bíró Attila: A dominóelv és az önszabályozás találkozása (Önszabályozó Reklám Testület)359
Dr. Debreczenyi Ferenc - Dr. Szabó Tamás: Reklámszerződés363
Vadász Zsuzsa: Kiszolgáltatott szerzői jogok367
Nemzetközi Kereskedelmi Kamara: Marketing kódex, A Közvetlen Marketing kódexe381
Nemzetközi Kereskedelmi Kamara: Marketing kódex, Az Eladásösztönzés Nemzetközi Kódexe381
Enyedi Nagy Mihály: Iszonyú vágy horgadt fel... (PR szakmai etika)388
Dr. Tattay Levente: Az új védjegytörvényről (Cél: a lépéstartás)393
Dr. Tattay Levente: A védjegybitorlás és az ellene való fellépés397
Dr. Magyary Kossa Béla: Csomagolások jelölésének új előírásai402
Utószó helyett - álláskeresési lehetőségek407
Szakmai egyesületek, szövetségek409
Szakmai folyóiratok, szakmai könyvek, szakkönyvtárak411
Bibliográfia417
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tallózás a marketingkommunikáció területéről
Állapot:
2.540 Ft
1.270 ,-Ft 50
19 pont kapható
Kosárba