1.061.462

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A siker kulcsa a stratégia

Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége 25 éve a vállalkozók szolgálatában/Összefoglaló-Tapasztalatok

Szerző
Lektor

Kiadó: Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 44 oldal
Sorozatcím: Vállalkozói füzetek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A TÁMOP-2.5.3.C-13/1-2013-0001. számú „A Munkáért” pályázat keretében kidolgozott szaktanácsadási tapasztalatok górcső alá vették a hazai mikró-, kis- és középvállalkozások (továbbiakban... Tovább

Előszó

Részlet:
A TÁMOP-2.5.3.C-13/1-2013-0001. számú „A Munkáért” pályázat keretében kidolgozott szaktanácsadási tapasztalatok górcső alá vették a hazai mikró-, kis- és középvállalkozások (továbbiakban kisvállalkozói szektor) működését annak érdekében, hogy feltárják a vállalatok gazdálkodásban előforduló problémákat és hiányosságokat, amelyek akadályozzák a szektor kibontakozását, illetve fellendülését.
A jogi szaktanácsadók a szektorra vonatkozó tapasztalataikban hivatkoztak az egyes kisvállalkozások hibás joggyakorlataira, jogszabályok helytelen értelmezésének előfordulására, amelyek csak részben magyarázhatók a jogszabályok bonyolultságából adódó helytelen értelmezésével. A jogszabályi problémák gyakoriságából következik, hogy a kisvállalkozói szektor vállalatai nincsenek a helyzet magaslatán.
Vissza

Tartalom

Bevezetés 2
I. fejezet : A vállalati stratégia alapjai 5
1. A stratégia szerepe a kisvállalkozási szektor fejlődésében 9
1.1. A stratégia fogalma 9
1.2. A stratégia modellezése 10
2. A stratégiai koncepció megalkotása - megvalósítása 11
3. A kisvállalkozások stratégiai tervezési és menedzselési feladatai 12
3.1. A vállalkozás stratégiájának menedzselése 13
3.1.1. Stratégiai elemzés – a piaci környezet és a kiinduló helyzet elemzése 14
3.1.2. Jövőkép és küldetés kialakítása 15
3.1.3. A vállalkozás általános célkitűzéseinek a meghatározása 18
3.1.4 A vállalkozás környezeti kapcsolata 19
3.2. Értékalakítás : működő modell meghatározása 21
3.2.1. Leegyszerűsített példa a jövőkép és küldetés meghatározására 23
4. Üzleti modell készítése 25
5. A stratégia célrendszerének megalkotása 28
5.1. A stratégia célkitűzések, célok lebontása 28
5.2. A stratégiai tervezés tartalmi elemei 29
6. A stratégiai folyamat kiépítésének feltételei, a stratégiai cél megvalósítása 30
6.1. Struktúra 30
6.2. Rendszerek 31
6.3. Stílus 31
6.3.1. A vállalkozás személyzetének motiválása a stratégiai szemlélet alapján 32
7. A stratégiai célok megalkotásának – megvalósításának folyamata 33
7.1. Vállalati stratégia 34
7.2. Funkcionális stratégiák 35
7.2.1. Értékesítési (marketing) stratégia 36
7.2.2. Informatikai stratégia 37
7.2.3. Humánpolitikai stratégia 37
7.2.4. Beszerzési stratégia 37
7.2.5. Pénzügyi stratégia 38
7.2.6. Termelési/szolgáltatási stratégia 39
7.2.7. Kutatás-fejlesztési stratégia 39
8. A vállalti stratégia megvalósítása 40
II. fejezet : Stratégia típusok, a vállalkozás stratégiai üzleti döntései 42
1. Stratégia típusok 42
1.1. Offenzív stratégiák 42
1.2. Racionalizáló stratégiák 42
1.3. Visszavonulási stratégia
43 2. A vállalkozás üzleti döntései 43
2.1. SWOT analízis 43
2.2. BCG mátrix 44
Összefoglalás 47

Dr. Pataki Dezső

Dr. Pataki Dezső műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Pataki Dezső könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A siker kulcsa a stratégia A siker kulcsa a stratégia
Állapot:
1.940 Ft
970 ,-Ft 50
5 pont kapható
Kosárba