1.062.617

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámfilmek fogyasztói tesztelése, különös tekintettel a Love Story II. filmre

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Magyar Reklámszövetség
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 36 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

1981-ben a Magyar Reklámszövetség anyagi támogatásával (a Szövetséget ezúton is köszönet illeti, hogy ezt a közérdekű témát felkarolta) a Love Story II. címmel szereplő és az Országos... Tovább

Előszó

1981-ben a Magyar Reklámszövetség anyagi támogatásával (a Szövetséget ezúton is köszönet illeti, hogy ezt a közérdekű témát felkarolta) a Love Story II. címmel szereplő és az Országos Egészségnevelési Intézet (a továbbiakban OENI) által készített 1 perces reklámfilm kapcsán csoportos interjúk módszerével történő filmteszt vizsgálatot folytattunk le.
A film vitathatatlanul kiemelkedő értékei adnak okot és lehetőséget, hogy kérdéseket tegyünk fel a magyar reklámmal, közelebbről a magyar reklámfilmekkel kapcsolatban, és megvizsgáljunk néhány olyan problémát, amelyek a reklám és hatása kapcsán hazánkban is felmerülnek. A reklámpszichológia segít felfedezni, hogy az ember milyen áron és milyen határok között befolyásolható. E szempontot figyelembe véve látható, hogy változik a reklám társadalmi szerepe is. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 5
A "LOVE STORY" TÖRTÉNETE 6
- Kísérletek a megoldásra 7
- A forgatókönyv 8
- Fogadtatás, reakciók 10
- Kérdések, töprengések 11
A VIZSGÁLAT MÓDSZERE 13
A VIZSGÁLAT HIPOTÉZISE 16
A VIZSGÁLAT ÉRTÉKELÉSE 21
- A számszerű eredmények 21
- Az eredmények minőségi elemzése 23
- A megítélés szempontjainak tézisei 25
- A kommunikációs magatartás módjai a mintában 25
- A reklám-információval szembeni attitűdök a mintában 26
- A nők elutasító tendenciáinak elemzése 29
- A férfiak elutasításának motivációja 31
A VIZSGÁLAT ÁLTALÁNOS KÖVETKEZTETÉSEI 35
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem