1.067.680

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Public Relations (PR)

Kiegészítés/Általános reklámismeretek I. tananyaghoz/Középfokú reklámtanfolyam

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 35 oldal
Sorozatcím: Általános reklámismeretek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Készült 310 példányban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
1. A VÁLLALAT ÉS KÖRNYZETÉNEK KOMMUNIKATÍV KAPCSOLATA
A vállalat és környezete kommunikatív kapcsolatban állnak egymással. Ez azt jelenti, hogy a szocialista vállalat feladatainak... Tovább

Előszó

Részlet:
1. A VÁLLALAT ÉS KÖRNYZETÉNEK KOMMUNIKATÍV KAPCSOLATA
A vállalat és környezete kommunikatív kapcsolatban állnak egymással. Ez azt jelenti, hogy a szocialista vállalat feladatainak megoldásához, eredményes működéséhez megfelelő adatokat, információkat szolgáltat saját szervezetén belül és az irányító szervek, a gazdasági környezet részére egyaránt. A kitűzött gazdasági cél elérése, valamint a vállalatra háruló társadalmi törekvések megvalósítása igényli a folyamatos és rendszeres közlések különféle módjait.
Ezek a közlések végső soron emberek vagy az emberek által irányított intézmények között történnek. Ennek megfelelően a kommunikáció végbemehet két ember között, egy ember és valamely embercsoport között, egy ember és pontosan meg nem határozható emberhalmaz /tömeg/ között. Más szóval a közlés három módja ismeretes: 1. a személyes, 2. a csoport- és 3. a tömegkommunikáció. Vissza

Tartalom

A vállalat és környezetének kommunikativ kapcsolata5
A személyes kommunikáció5
A csoportkommunikáció és a célcsoportok 6
A tömegkommunikáció7
A vállalat public relations tevékenysége10
A vállalat kapcsolata belső környezetével12
A vállalat kapcsolata külső környezetével16
Szállitó, vevő, hitelező, ügyfélkör16
Irányító, államigazgatási és társadalmi szervek17
Sajtókapcsolatok17
P. R. a legtágabb értelemben18
A public relations eszközei18
A személyes kommunikáció eszközei19
A csoportkommunikáció eszközei20
A tömegkommunikáció eszközei25
Komplex tájékoztatási akciók28
A public relations helye a tervezésben és a vállalat stratégiájában29
A public relations középtávú terve30
A public relations stratégiája és taktikája31
A vállalati public relations stratégiája31
A válallati puclic relations taktikája33

Dr. Marinovich Endre

Dr. Marinovich Endre műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Marinovich Endre könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem