1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulmányok az egész napos iskoláról

Tanulmányok a hazai egész napos iskola 1-4. osztályainak gyakorlatából

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 103 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Tankönyvi száma: 52 476. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Vérbeli pedagógusok mindig tudták, hogy a nevelésben mi minden múlik a szervezeti kereteken, hogy milyen doktrinér előítélet a szervezeti formákban pusztán valami formálisát és meghatározottat... Tovább

Előszó

Vérbeli pedagógusok mindig tudták, hogy a nevelésben mi minden múlik a szervezeti kereteken, hogy milyen doktrinér előítélet a szervezeti formákban pusztán valami formálisát és meghatározottat látni. A nevelőintézmények rendszere és rendje: a növendékek életét szabályozó rendszer, belső tartalommá váló rend - a nevelésnek nem lehetősége, hanem eszköze.
Természetesen nem alakítható kényünkre-kedvünkre. A kigondolható változatoknak (s már gondolkodásunkat is mennyire körülhatárolja a társadalmi térben és időben elfoglalt helyzetünk!) csupán kicsiny hányadát valósíthatjuk meg, s ebből is - adott konkrét körülmények között - egyetlenegy az optimális. Ezt az egyet megtalálni - olyan feladat ez, mely nélkülözhetetlenné teszi a tudományos szigorral végrehajtott vizsgálatok sokaságát.
A kísérleti vizsgálatok azonban csupán szükséges, de nem elégséges feltételei az útkeresés sikerének. Valamely szervezeti újítás kigondolói és kipróbálói - amennyiben hipotézisüket igazolva látják, s ezt demonstrálni is tudják - így szólhatnak: Ilyen és ilyen konkrét viszonyok között ilyen és ilyen eredményeket értünk el, másutt tehát annál nagyobb valószínűséggel érhetők el hasonló eredmények, minél hasonlóbbakká teszik az ottani viszonyokat a kísérletiekhez. De annak tisztázása, hogy „a viszonyok hasonlóvá tételére" (az objektív és szubjektív viszonyokat és működéseket egyaránt beleértve) mennyiben van valahol lehetőség, már meghaladja a kísérletezők hatáskörét. Vissza

Tartalom

Előszó 5
Szabadkai Simonné: Az egész napos iskola pedagógiai kérdései 8
Dr. Majzik Lászlóné: Nevelési eredmények az egész napos
iskolában . . . 54
Dr. Róna Borbála - Dr. Hegedűs György - Dr. Kaposvári
Júlia - Mága Rózsa - Dr. Merétei Klára - Dr. Szabó Pál:
Az egész napos iskola 4. osztályos tanulóinak komplex vizsgálata 87
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanulmányok az egész napos iskoláról Tanulmányok az egész napos iskoláról Tanulmányok az egész napos iskoláról

Könyvtári könyv volt. A borító enyhén töredezett, kopott. A kötés megtört.

Állapot: Közepes
940 Ft
370 ,-Ft 60
6 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanulmányok az egész napos iskoláról Tanulmányok az egész napos iskoláról

A borító enyhén kopott. Az előlapon tulajdonosi bejegyzés látható.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanulmányok az egész napos iskoláról Tanulmányok az egész napos iskoláról

A borító sarka megtört.

Állapot:
940 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba