1.062.515

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Matematika 1.

Program/Általános iskola 1. osztálya számára

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Calibra Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 63 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 14 cm
ISBN: 963-686-337-7
Megjegyzés: Tankönyvi szám: CAE 142. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Egységes program az első osztálytól az alapvizsgáig

Ez a tankönyv olyan tankönyvcsalád része, amely 1.-től 8. osztályig, majd az alapvizsgáig egységes koncepció alapján építi fel a... Tovább

Előszó

Egységes program az első osztálytól az alapvizsgáig

Ez a tankönyv olyan tankönyvcsalád része, amely 1.-től 8. osztályig, majd az alapvizsgáig egységes koncepció alapján építi fel a matematika-tananyagot. Ezért az alsó tagozatos tankönyvek szerves előzményei a felső tagozatban általánosan használt matematikakönyveknek. A tananyag egységes elvek és követelmények szerinti felépítése zökkenőmentessé teheti az alsó és a felső tagozat közti átmenetet.

Alaptanterv - program - helyi tanterv

A tankönyv alapjául szolgáló program felépítése biztosítja, hogy az alsó tagozat végére a gyermekek magas szinten teljesítsék a NAT negyedik osztályos követelményrendszerét.
A program első részében hetekre lebontott tananyagbeosztás és követelményrendszer van. A program második részében módszertani ajánlásokat találunk, amelyek a konkrét anyagrészekhez és a feladatok megoldásához kapcsolódnak. A befejező rész a követelményrendszert lefedő felmérő feladatsorokat tartalmazza.
A helyi tanterv matematika fejezetének kidolgozása jelentheti egy program adaptálását a helyi sajátosságok és pedagógiai elképzelések figyelembevételével. Ezt a munkát egy tanítókból és matematikatanárokból álló munkaközösségnek kell elvégeznie.
A tananyag végső kialakítása, tanórákra történő lebontása és a követelmények konkretizálása az osztályt ismerő tanító joga és feladata. Ehhez elsősorban az osztályába járó gyermekek képességeit kell figyelembe vennie a helyi tanterv ajánlásai mellett. Vissza

Tartalom

Általános tudnivalók 5
Tananyagbeosztás, követelmények 7
Módszertani ajánlások 21
Tankönyv első kötet
1-2. hét. Mondj mesét a képről! Összehasonlítások 21
3. hét. Ismerkedés a számokkal 24
4-5. hét. Számok és műveletek 2-ig 25
6. hét. Számok és műveletek 3-ig 27
7. hét. Számok és műveletek 4-ig 28
8. hét. Számok és műveletek 5-ig 29
9-10. hét. Számok és műveletek gyakorlása 30
Mennyiségek értelmezése, összehasonlítása 31
Ismerkedés a geometriai formákkal és térbeli helyzetekkel 32
11. hét. Számok és műveletek 6-ig 32
12. hét. Számok és műveletek 7-ig 34
13. hét. Számok és műveletek 8-ig 35
14. hét. Számok és műveletek 9-ig 36
15. hét. Számok és műveletek 10-ig 38
16-17. hét. Félévvégi ismétlés, gyakorlás 40
Tankönyv második kötet
18-19. hét. Számok és műveletek 10-től 20-ig 40
20. hét. Hosszúságmérés 41
21. hét. Műveletek 0 és 20 között 42
22-24. hét. A számolási rutin fejlesztése 11-től 15-ig 43
25-26. hét. Ismétlés, gyakorlás, fejtörő feladatok 45
Mennyiségek, mérések 46
27-29. hét. A számolási rutin fejlesztése 16-tól 20-ig 47
30-31. hét. Ismétlés, gyakorlás 51
Játék a tükörrel 52
32-33. hét. Számok és műveletek 100-ig 52
34-36. hét. Számok és műveletek ismétlése 0-tól 20-ig 54
A felmérő feladatsorok értékelése 55
1. felmérés 56
2/I. felmérés 57
2/II. felmérés 58
3. felmérés 59
4/I. felmérés A és B változat 61
4/II. felmérés A és B változat 62
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem