1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkutatás "Light"

Szerző
Budapest
Kiadó: Külkereskedelmi Főiskola
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 300 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 510 példányban.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Hiánypótló szerepet tölt be ez a jegyzet, melyet a Tisztelt Hallgató a kezében tart. A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról ugyanis nagyon kevés magyar nyelvű... Tovább

Előszó

Hiánypótló szerepet tölt be ez a jegyzet, melyet a Tisztelt Hallgató a kezében tart. A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról ugyanis nagyon kevés magyar nyelvű forrás áll rendelkezésre. Ráadásul a könyvtárakban vagy a könyvpiacon elérhető kiadványok nem annak a célközönségnek szólnak, amelyiket szeretnénk ezzel a szakkönyvvel segíteni. A szokásos piac- és marketingkutatási szakkönyvek két alaptípus valamelyikébe sorolhatók.
Az egyik a kiadványok azon köre, amely szakmailag rendkívül magas színvonalú, tudományos igénnyel megírt, óriási információtömeget tartalmaz, következésképpen leginkább a marketingkutató üzletágban dolgozó szakemberek elvárásainak felel meg. A másik véglet a piackutatási irodalomnak az az inkább ismeretterjesztő, vázlatos, leíró változata, melyet a téma iránt érdeklődő vállalati szakemberek haszonnal forgathatnak, bármely funkcióban tevékenykedjenek is. Míg az előbbi a kutatásmódszertan teljes körű leírására törekszik, addig az utóbbi a fogalmi tisztázást tekinti fő feladatának néhány módszertani kérdés /pl. a kérdőív szerkesztés/ egyszerű tárgyalásával kiegészítve. Vissza

Tartalom

1. Bevezetés 5
A marketingkutatás alapelemei 8
A kutatási folyamat 8
Kutatás a fogyasztói és a szervezeti piacokon 10
2. A szekunder piackutatás információbázisa 17
Vállalati belső információk 18
Külső, hazai források 19
Nemzetközi információk 23
On-line információs rendszerek 26
3. Primervizsgálatok 33
Megkérdezés 35
Mintavétel és kiválasztás 39
Kérdőívszerkesztés
Megfigyelés 57
Kísérlet 60
Panelkutatások 64
4. A kvalitatív kutatás módszerei 75
Egyéni mélyinterjú 77
Páros mélyinterjú - Háromszög (triád) mélyinterjú 81
Klasszikus fókuszcsoport 84
Kiscsoportos interjú 92
Kreatív csoport 94
Megfigyelés 98
5. Kvantitatív technikák 101
Előrejelzések 101
A mintanagyság 126
Attitűdkutatás 133
Forgalomkutatás 144
Döntési alternatívák a marketing mix-ben 147
Beszerzési alternatívák elemzése 151
Szegmentálási technikák 155
Termékattribútumok elemzése 168
Márkái mázs-kutatás 180
Marketingkutatási szoftverek 186
Az adatfeldolgozás előkészítésének technikai kérdései 186
Bevezetés az SPSS 7.5 for Windows programrendszer használatába 189
A Quantum felmérés kiértékelő program 205
6. Médiakutatás 221
Televízió 222
Rádió 226
Sajtó 229
7. A megbízó és az ügynökség 235
Az ügynökségválasztás szempontjai és technikái 235
A magyar piackutatási piac és szereplői 240
Kapcsolattartás a kutató ügynökséggel 255
A kutatási ajánlatkérés /briefing/ 255
A kutatási feladat végrehajtása 258
A kutatási jelentés 263
8. Komplex kutatási esettanulmányok 269
Feldolgozott baromfitermékek 269
Vasárnapi újságok 274
Ügyfélszolgálat minőségképe 278
Üdítőitalok preferenciái 281
Fogyasztói magatartás a függönypiacon 290
Felhasznált források 297
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem