A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Jog és reklám

Általános reklámismeretek/A reklám elméleti kérdései

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Belkereskedelmi Továbbképző Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 34 oldal
Sorozatcím: Belkereskedelmi Reklám Szaktanfolyam
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A reklám-, propaganda és hirdetési tevékenység kiemelt jelentőségét hangsúlyozza, hogy az ország vezetése már 1948-ban létrehozott egy országos hatáskörű nagyvállalatot, az Állami Hirdető... Tovább

Előszó

Részlet:
A reklám-, propaganda és hirdetési tevékenység kiemelt jelentőségét hangsúlyozza, hogy az ország vezetése már 1948-ban létrehozott egy országos hatáskörű nagyvállalatot, az Állami Hirdető Nemzeti Vállalatot, a MAHIR jogelődjét, amely reklámszakvállalatként működik. Ilyen vállalat a HUNGEXPO, az IPV és az Interpress. Vissza

Tartalom

1. A belföldi /külkereskedelmi/ reklám és hirdetési tevékenység alaprendelkezései 5
2. A reklámterület állami irányító illetve az irányításhoz kapcsolódó szervei 20
3. A reklám és a művészeti terület kapcsolódása 21-34

Dr. Debreczeny Ferenc

Dr. Debreczeny Ferenc műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Debreczeny Ferenc könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem