1.063.258

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing stratégia, marketing szervezet

Szerző
Budapest
Kiadó: Országos Vezetőképző Központ Tudományos Tájékoztató Szolgálat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 22 oldal
Sorozatcím: Szakirodalmi szemle
Kötetszám: 2
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: A könyv 300 példányban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Szakmai körökben régóta folyik a vita arról, hogy a vállalatnál a marketing tulajdonképpen kinek a feladata.
Van olyan vélemény, hogy a marketing egy vállalati funkció, akárcsak a termelés vagy a... Tovább

Előszó

Szakmai körökben régóta folyik a vita arról, hogy a vállalatnál a marketing tulajdonképpen kinek a feladata.
Van olyan vélemény, hogy a marketing egy vállalati funkció, akárcsak a termelés vagy a személyzeti munka, és mint ilyen, természetesen a megfelelő vállalati funkcionális részleghez - marketing csoport vagy osztály - tartozik. Mások álláspontja szerint a marketing nem valamilyen jól körülírható tevékenységhalmaz, hanem inkább valamilyen szemlélet- és magatartásmód. Ebben a felfogásban az is marketing, ahogy a vállalati telefonközpontos válaszol a hívásokra, vagy ahogy kitakarítják a gyár udvarát.
Az igazság valószínűleg a két szélsőség között van. Minden bizonnyal létezik egy olyan tevékenységhalmaz, amelyre rámondhatjuk, hogy ezek a marketing funkcióhoz tartoznak. Ugyanakkor az is igaz, hogy bizonyos mértékig mindenki - jól, rosszul - marketing munkát végez: közvetve vagy közvetlenül hatást gyakorol a vállalat piacára, versenyhelyzetére, a vevők elégedettségére, a cég hírnevére. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 6
1. A VÁLLALATI MARKETING RENDSZER ELEMEI 6
1.1 A piackutatás 6
1.2 A piac szegmentálása 6
1.3 A vásárlói viselkedés elemzése 7
1.4 A termékek pozicionálása és a marketing mix 7
1.5 A vállalati árstratégia 8
1.6 Elosztási csatornák 8
1.7 A promóció 9
1.8 A személyes értékesítés 9
1.9 Új termékek piacradobása 10
1.10 Az ipari piac 10
2. A MARKETING TERV ELEMEI 12
2.1 A marketing terv lényege 12
2.2 A tervezés nehézségei 12
2.3 A marketing terv típusai 13
2.4 Felelősség a tervek elkészítéséért és jóváhagyásáért 13
2.5 A tervek időhorizontja 13
2.6 A marketing terv tartalma 13
2.6.1 A marketing szituáció elemzése 14
2.6.2 Előrejelzések 14
2.6.3 A célok és a stratégiák 15
2.6.4 Akcióprogramok 15
2.6.5 Kontingencia tervek 16
2.7 A tervek tartalma a statisztika tükrében 16
Mellékletek 17
Irodalom 22

Dr. Bőgel György

Dr. Bőgel György műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Bőgel György könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem