1.059.830

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


f „Hazánkban az elmúlt években gyakran tapasztalható piaci zavarok meghatározó oka a termelés a fizetőképes kereslet egyensúlyának diszharmóniája, amely súlyos gazdasági következményekkel jár, Ugyanis a termelő érdeke alapvetően
a biztos értékesítéshez, az árbevétel növeléséhez kapcsolódik, mivel a jövedelem csak ezen keresztül biztosítható, A gazdasági életben az ma már nyilvánvaló, hogy az értékképző folyamat a termék előállításával nem fejeződik be, hanem a fogyasztóhoz történő eljuttatás csatornáiban hozzáadott értékkel gazdagodik. Az előzőekből következően előtérbe kerül a korszerű marketingstratégia kialakítása, különösen időszerű és fontos feladat mindez a hagyományos és tájjellegű termékek tekintetében, amelyek a túlzott globalizáció ellen kiegyensúlyozó szerepet tölthetnek be. A regionalizáció erősödése révén ezen agrár-élelmiszeripari termékek olyan új piaci résekbe épülhetnek be, amelyek sajátos jellegükből következően gazdasági előnyöket jelenthetnek a piaci szereplők... Tovább

Fülszöveg


f „Hazánkban az elmúlt években gyakran tapasztalható piaci zavarok meghatározó oka a termelés a fizetőképes kereslet egyensúlyának diszharmóniája, amely súlyos gazdasági következményekkel jár, Ugyanis a termelő érdeke alapvetően
a biztos értékesítéshez, az árbevétel növeléséhez kapcsolódik, mivel a jövedelem csak ezen keresztül biztosítható, A gazdasági életben az ma már nyilvánvaló, hogy az értékképző folyamat a termék előállításával nem fejeződik be, hanem a fogyasztóhoz történő eljuttatás csatornáiban hozzáadott értékkel gazdagodik. Az előzőekből következően előtérbe kerül a korszerű marketingstratégia kialakítása, különösen időszerű és fontos feladat mindez a hagyományos és tájjellegű termékek tekintetében, amelyek a túlzott globalizáció ellen kiegyensúlyozó szerepet tölthetnek be. A regionalizáció erősödése révén ezen agrár-élelmiszeripari termékek olyan új piaci résekbe épülhetnek be, amelyek sajátos jellegükből következően gazdasági előnyöket jelenthetnek a piaci szereplők részére.
A szakkönyvben közreadott tényanyag korszerű naprakész ismerethalmazt nyújt az olvasónak, átfogóan tárgyalja a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek marketingstratégiája kialakításának elméleti és gyakorlati összefüggéseit. Ezért eredményesen tanulmányozhatják mind a termékpályákon működő gyakorlati szakemberek, mind az erre készülő egyetemi hallgatók és doktoranduszok"
Prof Dr. Széles Gyula az MTA doktora Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán

Könyvtári könyv volt. A gerinc enyhén töredezett, az előlapon ajándékozási címke található.

Állapot: Közepes
2.880 Ft
1.150 ,-Ft 60
9 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán

Szép és tiszta példány.

Állapot:
2.880 ,-Ft
23 pont kapható
Kosárba