A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A kulturált vevőszolgálat

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: MÁV Rt.-Szókratész Oktatási és Tanácsadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 48 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelt Munkatársunk!
Amikor érdeklődéssel, esetleg némi bizalmatlansággal veszi kézbe ezt a füzetet, nyilván nem gondol arra, hogy a MÁV a vevőszolgálat munkatársait frontembereknek tekinti,... Tovább

Előszó

Tisztelt Munkatársunk!
Amikor érdeklődéssel, esetleg némi bizalmatlansággal veszi kézbe ezt a füzetet, nyilván nem gondol arra, hogy a MÁV a vevőszolgálat munkatársait frontembereknek tekinti, akik a CÉG első számú képviselői és éppen ezért vezeti be - a külföldi vasutaknál már régen gyakorlattá vált - vevőszolgálati képzést. Ebben a képzésben azok a munkatársak részesülnek, akik az utasainkkal, vagy a fuvarozóinkkal kapcsolatban állnak.
Nagy a frontemberek szerepe. Munkájuk eredményessége több tényezőtől függ mindenekelőtt szakmai felkészültségüktől, de nem kevésbé szolgáltatói kultúrájuk színvonalától. Attól, hogy képesek-e feloldani, kezelni "a szakember kontra laikus" szükségszerű érdekellentéteiből fakadó feszültségeket, konfliktusokat. És mindezt úgy, hogy ne sérüljön a CÉG imázsa, de saját idegeik sem.
Azzal a meggyőződéssel ajánljuk hallgatóinknak ezt a jegyzetet, hogy megkönnyíti, érdekesebbé, változatosabbá, eredményesebbé teszi mindennapi munkájukat.
Jó munkát és sok örömet kívánunk a tanfolyami munkához! Vissza

Tartalom

ÚTMUTATÓ A JEGYZET HASZNÁLATÁHOZ
I. HELYZETKÉP A VEVŐSZOLGÁLATI MUNKÁRÓL
II. GYAKORLATI EMBERISMERET, ÖNISMERET
1. A személyiség meghatározói, cselekvéseink mozgatórugói
2. A személyiség tulajdonságai, képességei
3. A személyiségtípusok, felismerésük és kezelésük
III. A KOMMUNIKÁCIÓ
1. A kommunikáció mechanizmusa
2. Kommunikáció szavak nélkül
3. A kapcsolattartás sajátos formái.
- A nyilvános megszólalás: a megbeszélés, a tárgyalás technikája, nyilvános szerepléseink
- Írásbeli munkáink
- A telefonálás szabályai
IV. A KONFLIKTUS ÉS KEZELÉSE
1. A feladat és a probléma
2. A konfliktus keletkezése, elemzése
3. Konfliktuskezelési stratégiák
4. Néhány tanulság
V. AZ EREDMÉNYES VEVŐSZOLGÁLATI MUNKA FELTÉTELEINEK MEGTEREMTÉSE
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem