1.056.262

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulási utak, lehetőségek

Módszertani segédanyag az alapfokú művészetoktatás képző- és iparművészet ágán tanítók részére

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Vizuális Pedagógiai Műhely
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 131 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 978-963-86793-9-0
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A kiadványban megjelenő írások által a művészetoktatásban részt vevő pedagógus pontosabban ismerheti meg a tehetség fogalmát, fajtáit, a tehetséggondozás összetevőit. Részletesen olvashat a kompetencia fogalmáról, rendszerezési lehetőségeiről, valamint a művészetoktatásban legfontosabbnak tartott kompetencia, a kreativitás meghatározóiról. Munkája során számtalan módszer és lehetőség közül választhat.
A nevelő-oktató tevékenység legfontosabb tényezője a tanári személyiség.
Az itt bemutatott példák, megközelítési és feldolgozási lehetőségek, olyan játékos kalandra, továbbgondolkodásra, felfedezésre invitálnak mindenkit, melyekben a pedagógus személyisége is formálódhat.
Saját tapasztalatait, adottságait felhasználva bátran kísérletezzen, merjen játszani, tervezzen. Ezekhez a saját kísérletező, felfedező utakhoz szeretne bátorítást és segítséget adni az a kötet. Érdemes nyitott szemmel és gyermeki lélekkel végigjárni a tervezett és a véletlenekből fakadó folyamatokat.
Fontos lépés... Tovább

Fülszöveg

A kiadványban megjelenő írások által a művészetoktatásban részt vevő pedagógus pontosabban ismerheti meg a tehetség fogalmát, fajtáit, a tehetséggondozás összetevőit. Részletesen olvashat a kompetencia fogalmáról, rendszerezési lehetőségeiről, valamint a művészetoktatásban legfontosabbnak tartott kompetencia, a kreativitás meghatározóiról. Munkája során számtalan módszer és lehetőség közül választhat.
A nevelő-oktató tevékenység legfontosabb tényezője a tanári személyiség.
Az itt bemutatott példák, megközelítési és feldolgozási lehetőségek, olyan játékos kalandra, továbbgondolkodásra, felfedezésre invitálnak mindenkit, melyekben a pedagógus személyisége is formálódhat.
Saját tapasztalatait, adottságait felhasználva bátran kísérletezzen, merjen játszani, tervezzen. Ezekhez a saját kísérletező, felfedező utakhoz szeretne bátorítást és segítséget adni az a kötet. Érdemes nyitott szemmel és gyermeki lélekkel végigjárni a tervezett és a véletlenekből fakadó folyamatokat.
Fontos lépés a tapasztalatok lejegyzése, tudatosítása, melyek az önálló, egyéni vizuális nevelő-oktató munka alapjául szolgálnak.
Nemcsak a diákoknak, a tanároknak is szükségük van a szellemi frissességre, az alkotói, játékos attitűdre, a folyamatos megújulásra. Vissza

Tartalom

Bevezető5
Dr. Balogh László: A tehetséggondozás pszichológiai és pedagógiai alapvetése7
Dr. Mátyás Ferencé Hrk Mária: Kompetencia-alapú művészeti nevelés27
Geisbühl Tünde: Módszerek - utak - lehetőségek43
Megközelítés45
Mesefolyam52
Témát körüljáró feladatsor és performance59
Mese a vízitündérről63
A varázsló titkos kamrája74
Időgépház82
A szék projekt95
Völgyesi Attiláné: Feladatok109
Bevezető111
A kör átélése112
Bogarasok113
Fényélmények114
Jel és térkapcsolat115
Fotogramok116
Fotogram átiratok117
Térformálás118
Forma és funkció119
A kert lakói120
Együtt a kerttel121
Újrahasznosítás122
Egyedi könyvlapok123
Installáció124
Fejdíszek125
Játék a betűkkel126
Betűképek127
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem