kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Leopárd Könyvkiadó Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 268 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Bevezetés | |
A neveléselmélet mint a konstruktív életvezetés megalapozásának tudománya | |
A NEVELÉS FOLYAMATA | |
A nevelési folyamat strukturális sajátosságai | |
Az autonom szabályozásu aktivitás, mint a nevelési folyamat eredménye | |
Az aktivitás szabályozását ellátó személyiségbeli feltételrendszer kialakítása, mint a nevelési folyamat egyik eleme | |
A nevelési folyamat mint tevékenységszervezési folyamat | |
A tevékenység mint a nevelési folyamat alapja | |
A tevékenység szabályozó tényezői a nevelési folyamatban - nevelési tényezők, nevelő hatások és nevelési módszerek | |
A nevelési folyamat szerkezete | |
A nevelési célok megjelenése a nevelés folyamatában | |
A MAGATARTÁS ÉS TEVÉKENYSÉG SZEMÉLYISÉGBELI ALAPJAINAK FEJLESZTÉSE A NEVELÉSI FOLYAMATBAN | |
A jellem fejlesztése és fejlődése a nevelési folyamatban | |
A jellem helye a magasrendü magatartásdeterminációban | |
A jellem erkölcsi és motivációs természetü személyiségkomponens | |
A jellem tartalmi és strukturális sajátosságainak alakulása a nevelési folyamatban | |
A jellem fejlődését meghatározó tényezők | |
Az életkor, a biológiai érés szerepe a jellem fejlődésében | |
Az értelmi tényezők szerepe a jellem fejlődésében | |
A jellem fejlődését meghatározó tényezők a motivációs jellemértelmezések tükrében | |
A jellem fejlődésének minőségi és funkcionális fokozatai | |
Az önfejlesztő aktivitás szükségleteinek kialakítása a nevelési folyamatban | |
A NEVELÉS HATÁSRENDSZERE ÉS MÓDSZEREI | |
A közvetlen (direkt) nevelőhatások forrásai | |
A közvetlen (direkt) nevelőhatások szerepe a nevelési folyamatban | |
A felnőtt tekintélyi személyek nevelőhatásának sajátosságai | |
A közvetlen (direkt) nevelési módszerek funkciója és rendszere | |
A közvetlen nevelési módszerek szerepe a nevelőhatások irányításában | |
A közvetlen (direkt) nevelési módszerek funkcionális rendszere | |
A közvetlen nevelési módszerek alkalmazási szabályai | |
A közvetett (indirekt) nevelőhatások forrásai | |
A közvetett nevelési hatásrendszer szerepe a nevelési folyamatban | |
A közösség tevékenységrendszere, mint a közvetett nevelőhatások fő forrása | |
A közösség személyiségformáló kölcsönhatásrendszer, mint a közvetett nevelőhatások forrása | |
A közvetett nevelési hatásrendszer irányításának elvei és módszerei | |
A közösségi tevékenység nevelőhatásu megszervezésének feltételei | |
A közösségen belüli kölcsönhatásrendszer irányításának feltételei | |
A közvetett (indirekt) nevelési módszerek funkciója és rendszere | |
A közvetett nevelési módszerek szerepe a nevelőhatások irányításában | |
A közvetett (indirekt) nevelési módszerek funkcionális rendszere | |
A közvetett (indirekt) nevelési módszerek alkalmazási szabályai | |
Jegyzetek | |
Mellékletek |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.