1.062.617

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sztárkávéház

a Starbucks története csészéről csészére

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 323 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7525-43-2
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Tökéletes esettanulmány és izgalmas emberi kaland. S noha tudjuk, hogy ennek a történetnek jó a vége, mégis együtt izgulunk a valóságos szereplőkkel és együtt gondolkozunk velük a megoldásokon.

Vajon hány kávéház mondhatja el magáról, hogy internetes fórumok vitatémája lett? Miért szeretik a Starbucks kávézókat hűséges híveik, és mi a titka, hogy egy amerikai kávéház még az ínyenc kávézás európai felségterületére is képes behatolni? Aki az elmúlt években Amerikában járt és európai típusú kávéra és kávézásra vágyott, minden bizonnyal rátalált egy Starbucksra és hálásan fogadta a markáns, ismerős ízeket és a gyorsétkezés világától kellemesen elütő környezetet. Ma már Bécsben, Athénban vagy Londonban is beülhet egy Starbucksba.
Most pedig elolvashatja a Starbucks történetét. A Sztárkávéház azonban annak is izgalmas olvasmány, aki sosem járt ott, vagy nem iszik kávét. Olyan történet ez, amelyben lépésről lépésre, dilemmáról dilemmára, döntésről döntésre követhetjük egy világsikerű... Tovább

Fülszöveg

Tökéletes esettanulmány és izgalmas emberi kaland. S noha tudjuk, hogy ennek a történetnek jó a vége, mégis együtt izgulunk a valóságos szereplőkkel és együtt gondolkozunk velük a megoldásokon.

Vajon hány kávéház mondhatja el magáról, hogy internetes fórumok vitatémája lett? Miért szeretik a Starbucks kávézókat hűséges híveik, és mi a titka, hogy egy amerikai kávéház még az ínyenc kávézás európai felségterületére is képes behatolni? Aki az elmúlt években Amerikában járt és európai típusú kávéra és kávézásra vágyott, minden bizonnyal rátalált egy Starbucksra és hálásan fogadta a markáns, ismerős ízeket és a gyorsétkezés világától kellemesen elütő környezetet. Ma már Bécsben, Athénban vagy Londonban is beülhet egy Starbucksba.
Most pedig elolvashatja a Starbucks történetét. A Sztárkávéház azonban annak is izgalmas olvasmány, aki sosem járt ott, vagy nem iszik kávét. Olyan történet ez, amelyben lépésről lépésre, dilemmáról dilemmára, döntésről döntésre követhetjük egy világsikerű cég megszületését és egy ember kiteljesedését. A könyvet a legilletékesebb: Howard Schultz, a Starbucks szülőatyja és elnöke írta. Vele együtt járjunk végig egy emberi vállalkozói fejlődéstörténetet, amelyben megvalósul egy lehetetlennek tűnő álom és felépül egy birodalom. Noha Schultz sokat tanul másoktól, de mint minden sikeres vállalkozónak, sokat kell újítania is, hiszen az egyik legnehezebb dolgot tűzi ki célul: a minőség képviseletét és megőrzését. A Sztárkávéház tökéletes üzleti esettanulmány is egyben. S noha tudjuk, hogy jó a vége, mégis minden fordulópontnál együtt izgulunk a valóságos szereplőkkel és együtt gondolkozunk velük a megoldásokon.
S hogy még ihatestarbucks.com honlap is akad az interneten, mégpedig egészen szórakoztató? Eggyel több bizonyíték rá, hogy a Starbucks "tud valamit"... Vissza

Tartalom

Bevezető (Joe Schmalzel)7
Előszó15
A kávé újrafelfedezése. Utunk 1987-ig
Képzelet, álmok és szerény gyökerek21
Erős örökségre jól alapozható a jövő35
Az olasz eszpresszó: akár egy ária47
Szerencse vagy merészség?61
Kételkedők sosem építettek cégbirodalmat71
A vállalkozás értékeinek meggyökerezése85
A kávézás újrafelfedezése. A magánvállalkozás évei, 1987-1992
Álmodj nyitott szemmel101
Ha neked izgalmas, másoknak is az lesz111
Az ember nem költségvetési tétel123
Százemeletes épülethez erős alap kell139
Ne ijedj meg az okosabbaktól151
A dogmatizmus és a rugalmasság értéke161
A vállalkozói szellem megújítása. A nyilvánosság évei, 1992-1997
Mit látsz a Wall Streeten?175
Újítsd meg önmagadat is185
A vállalkozó ne álljon a vállalkozó szellem útjába199
Amikor jól megy, akkor is akarj megújulni209
Árkrízis és értékválság223
Hogyan épül egy brand?233
Húszmillió új vevőért kockáztatni is érdemes257
Nagyra nőve is megmaradhatsz kicsinek265
A cég társadalmi felelőssége281
Nem vagyunk uniformizált üzletlánc295
Lásd a fát is, meg az erdőt is305
Szívből vezess317
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem