1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulmányok a szupervízió köréből II.

A szupervízió koncepcionális kérdései

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A szupervízió gyors fejlődésnek indult Magyarországon, ezért megnőtt a képzés és a háttérinformációk iránti igény is. Az ebben a könyvben található cikkek, melyeket Sárvári Györggyel együtt... Tovább

Előszó

A szupervízió gyors fejlődésnek indult Magyarországon, ezért megnőtt a képzés és a háttérinformációk iránti igény is. Az ebben a könyvben található cikkek, melyeket Sárvári Györggyel együtt választottunk ki, reméljük, segítik majd az érdeklődő olvasót a tájékozódásban, és ösztönzőleg hatnak a kutatásokra.
A cikkgyűjtemény bemutatja a szupervízió elméletének néhány fontos aspektusát abban a formában, ahogy kialakult az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Izraelben és Hollandiában, ennélfogva - ha csak nagy vonalakban is - abból is láttat valamit, hogy ez a szakma hol tart ma, milyen a közérzete ezekben az országokban. Reméljük, ezzel is hozzájárul a szupervízió elméletének és gyakorlatának fejlődéséhez Magyarországon. Vissza

Tartalom

Előszó: Louis van Kessel (Ford.: Vidor Éva) 5
I. A szupervízió koncepcionális megközelítése
Sárvári György: Az európai és az angolszász szupervíziós gyakorlat néhány eltérése a szupervízió folyamattanulásának a tükrében (Fordította: Meszléry Katalin) 15
Louis van Kessel - Dinie Haan: Holland szupervíziós koncepció: az alapvető jellegzetességek modellje (Fordította: Sárvári György) 33
Philip Rich: A klinikai szupervízió formája, funkciója és tartalma: egy integráns modell (Fordította: Krajnyák András) 50
II. A tanulási folyamat a szupervízióban
Louis van Kessel - Dinie Haan: A szupervíziós tanulás tervezett modellje (Fordította: Sárvári György) 73
Dinie Haan - Louis van Kessel: A tanulási hipotézis szerepe a szupervízión belüli tanulási folyamat facilitásában (Fordította: Sárvári György) 85
Carolyn Saari: Tanulási koncepciók a szupervízióban (Fordította: Petró Judit) 98
Nathalia Zimmerman - Leslie E. Collins - Jerome M. Bach: Születési sorban elfoglalt hely, kognitív stílus és kompetencia: a szupervízió rendszerszemléletű megközelítése (Fordította: Cziboly Ádám) 108
III. A szupervíziós folyamat fázisai
Danielle Nisivoccia: A terepmunka oktatás kezdeti fázisának tanítási és tanulási feladatai (Fordította: Vidor Éva) 120
IV. Szerződéskötés
Janice E. Parsons - Douglas Durst: Tanulási szerződések: félreértések és helytelen alkalmazások (Fordította: Vidor Éva) 132
V. A szupervízió és a pszichoterápia hasonlósága és különbözősége
Larry Laveman: A többszintes szupervíziós modell, a klinikai szupervízió és a pszichoterápia közötti kapcsolat (Fordította: Szakács Katalin) 142
Redmond Reams: Self-tárgy áttételek a szupervízióban (Fordította: Szakács Katalin) 153
VI. Intervenciók a szupervízióban
Antony J. Williams: Akciós módszerek a szupervízióban (Fordította: Petró Judit) 165
VII. A szupervízió mint a szakmai fejlődés formájának és stratégiájának része
Kendra J. Garrett - Angeline Barretta-Herman: A szupervíziótól a komplex szakmai fejlődés felé (Fordította: Király Tamás) 175
VIII. A szupervízió különböző formái
Erel Shalit: A tapasztalati szupervízió mint a pszichoterápia szabályszerű szupervíziójának kiegészítője (Fordította: Vidor Éva) 185
John T. Schroll - Randy N. Walton: A szupervíziós szükségletek interakciója technikai és kontextuális tényezőkkel az élő szupervízió gyakorlatában (Fordította: Király Tamás) 200
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem