1.062.540

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Digitális Média Tények könyve 2011

Szerkesztő

Kiadó: Neo Interactive Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 50 oldal
Sorozatcím: Digitális Media Tények könyve
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Előszó
Jelentős a piaci átrendeződés az online médiapiac szereplői között, nem csupán a cégek közötti versenyben, hanem szerkezeti és üzletpolitikai szinten is. Egyre inkább elmosódnak ugyanis a... Tovább

Előszó

Előszó
Jelentős a piaci átrendeződés az online médiapiac szereplői között, nem csupán a cégek közötti versenyben, hanem szerkezeti és üzletpolitikai szinten is. Egyre inkább elmosódnak ugyanis a határok médiumok, ügynökségek médiát, ügyfeleik pedig házon belüli ügynökségeket vagy saját médiát építenek.
A helykeresés és a szerepel újradefiniálása mellett egyre több piaci szereplő látja a további fejlődés lehetőségét az online piacon: a verseny tehát fokozódik. A válság ellenére az online piac növekedése biztató. A tavalyi év lassulása után idén ismét kétszámjegyű a bővülés, az internetes költésekben belül szinte valamennyi szegmens nőtt. Az átrendeződés részeként a display is megtalálni látszik a helyét, és bár a médiumok igyekeznek kihátrálni a kattintás- és konverzió-alapú hirdetésértékesítésből, eközben az egyik legnagyobb online piaci szereplő, a Google, behozhatatlannak tűnő ár-érték aránnyal kínálja a hirdetőknek a kattintást - ráadásul ezzel az online piac növekedésének meghatározó motorja is. Vissza

Tartalom

Tartalomjegyzék
Előszó 5
Alapadatok 6
Rangsorok 6
Penetráció 2000-2010 8
Látogatottsági toplista 9
Piacvezetők itthon és a világban 10
Google: a legyőzhetetlen? 10
2010 a Facebook éve volt 12
Microsoft: első az üzlet 14
Origo: Közösség és képernyők 16
Sanoma: fókuszban a digitális tanulópénz 30
Látogatók a piaconn 25
Internetezők 25
Nők a neten 26
Digitális bennszülöttek, digitáis tanuulópénz 30
Trendek a piacon 32
Kereső piac 32
Közösségi média: nincs úja nap alatt? 34
Homo ludens 37
Mobil 38
Táblagépek: Apple uralom 40
E-kereskedelem 42
Digitális TV: késlekedés 44
Üzlet a piacon 45
Becsült reklámkötés 2009/2010 45
Listaáron mért reklámköltés 2009/2010 46
Becsült online reklámköltés 2009/2010 47
Banner hirdetések 48
Bannerek hatékonysága 49
Ügynökségek 50
A hazai online szakma legfontosabb díjai 50
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Digitális Média Tények könyve 2011
Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba