1.063.223

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Die Reklame 1928. Oktober 1. - Sondernummer 20.

A reklám - 21. évfolyam, október 1. - 20. különszám - "Marktanalyse und Organisation"/"Piackutatás és a szervezet"

Szerző
Berlin
Kiadó: Francken & Lang G.M.B.H.
Kiadás helye: Berlin
Kiadás éve:
Kötés típusa: Félvászon
Oldalszám: 66 oldal
Sorozatcím: Die Reklame
Kötetszám: 20
Nyelv: Német  
Méret: 31 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér illusztrációkkal, reprodukciókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A "Die Reklame" a német reklámszakemberek egyesületének folyóirata, mely a reklám általános területével foglalkozik. A folyóirat 1919 óta jelenik meg Berlinben, és olyan témák kapnak helyet benne, mint hirdetési, külföldi vagy szakmai reklámok, melyeket a nyomtatási művészetről, a fotográfiáról vagy a reklámszöveg-készítésről szóló cikkek egészítenek ki.
Illusztrációk gyanánt a folyóiratba olyan eredeti reklámhordozók is beragasztásra kerültek, mint prospektusok, címkék vagy védjegyek, illetve csomagolótervezetek. Számos művész jelentette már meg a kiadványban plakát és hirdetési vázlatait.
A folyóirat e havi különszámában olvashatunk a piacelemzés, a reklámterv alapvető kérdéseiről, a konkurens hirdetések figyeléséről és összegyűjtéséről, a reklámok szolgálatában álló hivatali gépezetről, illetve kiállításokról, vásárokról, könyvismertetésekről, ...

Tartalom

reklám, hirdetés, grafika, kép, szöveg, illusztráció, művészet, piacelemzés
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem