kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Gondolat Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Vászon |
Oldalszám: | 302 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 19 cm x 13 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Az egyik szerző, Várhegyi György által dedikált példány. |
Előszó | 5 |
Életmód és életmód-kutatás | 9 |
Az életmód értelmezésének kérdései | 9 |
A diákéletmódról | 23 |
A vizsgálatról | 34 |
A mintavétel módszerei és az általános adatok | 39 |
Az adatok feldolgozásának tapasztalatai | 42 |
Diákéletmód - az időmérleg tükrében | 48 |
A tevékenységek összetétele és időtartama | 49 |
Egyéni tevékenység struktúra | 57 |
A diákcsoportok életmódja | 66 |
A diákcsoportok tevékenysége időtartam és részvétel alapján | 67 |
Nemek szerinti csoportok sajátosságai | 73 |
A szülők társadalmi rétegződése szerinti csoportok sajátosságai | 75 |
Az iskolai tényezők szerinti csoportosítás sajátosságai | 79 |
A legfontosabb diáktevékenység: a tanulás | 84 |
Értékorientáció és szabadidő tevékenység | 94 |
Életmódeszmények és orientációs minták | 94 |
Néhány csoportjellegzetesség | 101 |
Az igények megvalósulása | 108 |
A pihenőnapok életrendje | 113 |
Néhány szabadidő tevékenység | 126 |
A művelődés szerkezete | 127 |
Olvasás, irodalmi érdeklődés | 127 |
Mennyit olvasnak? | 128 |
Mit olvasnak | 137 |
Kiket kedvelnek? | 142 |
Mozibajárás, filmnézés | 147 |
A mozilátogatás gyakorisága a fővárosi diákok körében | 148 |
A könyv vagy mozi? | 152 |
Milyen filmeket kedvelnek? | 155 |
A színház a művelődés szerkezetében | 156 |
A zenei érdeklődés irányai | 160 |
Aktív művészeti tevékenység | 163 |
A tömegkommunikációs eszközök használata és hatása | 165 |
A tömegkommunikációs eszközös és a művelődés szerkezete | 173 |
A napilapok és a folyóiratok olvasása | 175 |
Sport, turisztika, utazás | 180 |
Hányan sportolnak rendszeresen? | 181 |
A diák-szurkoló | 186 |
Természetjárás, turisztika | 188 |
Külföldi utazás | 189 |
A fővárosi középiskolások társasviszonyai és az iskolai közösség | 191 |
Bevezető megfontolások | 191 |
A társas mező általános képe | 204 |
A család világa | 222 |
Barátok és baráti csoportok | 241 |
Az iskolai közösség és intézményei | 259 |
Néhány következtetés | 269 |
Melléklet | 281 |
A szerkezeti modellben szereplő tevékenységek definíciója | 281 |
Az alkamazott társadalmi csoportosítás az apa foglalkozása alapján | 286 |
Néhány számítási módszer | 288 |
Kérdőív-minta | 293 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.