Fülszöveg
Gratulálok Szalay Kristóf tanár úrnak és csapatának e remek kiadványhoz! Az önmagában száraz tananyag humorossá tétele a tanulást érdekesebbé teszi. Ez több szempontból is jó. Egyrészt az érdekes tananyaggal a tanulók szívesebben és többet foglalkoznak (nem kell a tanárnak/szülőnek "ostort pattogtatnia", hogy a diák kezébe vegye a könyvet, mert le se akarja tenni). Másrészt régóta ismert mnemotechnika (emlékezést segítő módszer), hogy bizarrá, illetve viccessé kell tenni a nehezen megtanulható és/vagy sok tananyagot, mert az ilyen jellegű verbális és nonverbális információk iránt nagyon fogékony az intellektus. A figyelem tartósabb, az emlékezetbe történő bevésés, tárolás, előhívás könnyedebb.
A könyv üzenete: a tanulás mókás is lehet! E kiadvány ismert mellékhatásai (vigyorra húzódó szájszélek, homéroszi mosoly, röhögő görcstől bedurrant rekeszizmok, társaságban előadható gegek megtanulása, a német nyelvtan és szókincs könnyedebb elsajátítása) miatt senki ne forduljon...
Tovább
Fülszöveg
Gratulálok Szalay Kristóf tanár úrnak és csapatának e remek kiadványhoz! Az önmagában száraz tananyag humorossá tétele a tanulást érdekesebbé teszi. Ez több szempontból is jó. Egyrészt az érdekes tananyaggal a tanulók szívesebben és többet foglalkoznak (nem kell a tanárnak/szülőnek "ostort pattogtatnia", hogy a diák kezébe vegye a könyvet, mert le se akarja tenni). Másrészt régóta ismert mnemotechnika (emlékezést segítő módszer), hogy bizarrá, illetve viccessé kell tenni a nehezen megtanulható és/vagy sok tananyagot, mert az ilyen jellegű verbális és nonverbális információk iránt nagyon fogékony az intellektus. A figyelem tartósabb, az emlékezetbe történő bevésés, tárolás, előhívás könnyedebb.
A könyv üzenete: a tanulás mókás is lehet! E kiadvány ismert mellékhatásai (vigyorra húzódó szájszélek, homéroszi mosoly, röhögő görcstől bedurrant rekeszizmok, társaságban előadható gegek megtanulása, a német nyelvtan és szókincs könnyedebb elsajátítása) miatt senki ne forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez!
Dr. Mező Ferenc pszichológus, tanulás kutató,
Debreceni Egyetem, Pedagógiai-Pszichológiai Tanszék www.deutschmitcomics.com
„Százszor jobb, mint egy rendes tankönyv. A viccek, képregények, minden jó."
(Viktória, 15 éves)
„Könnyebb tanulni belőle, érdekesebbé teszi az anyagot a sok rajz."
(Rita, 16 éves)
„Sok szót és kifejezést tanultam a képregény szövegeiből, úgy, hogy fel sem tűnt."
(Milán, 16 éves)
„A mindennapokban is lehet majd ezt hasznosítani. Nem fölösleges szájtépés."
(Simon, 15 éves)
Vissza