Fülszöveg
KÖNYVAJÁNLÓ
Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart 4-5-6 éves korú kisgyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatják. A lapok tanulásra és ellenőrzésre egyaránt alkalmasak.
A feladatgyűjteményt egyszerű felépítése és könnyen áttekinthető logikai rendszere miatt ajánlom mind óvodai, mind otthoni használatra. A már megoldott lapok tetszőlegesen felhasználhatók (kivághatok, színezhetők). Jó munkát és vidám perceket kíván:
—1 a szerző
1.
JELMAGYARAZAT
* a feladatgyűjtemény az óvodás korú gyermekek környezetismereti ^, logikai, matematikai gondolkodásának, szövegértési (-. \ _A és kézügyességbeni Jt
készségeinek fejlesztését szolgálja. (A jelölések a lapok alján, a kereten kívül találhatók.)
1. A füzet szeptembertől augusztusig ad feladatokat. Minden hónap nyolc feladatsort tartalmaz. Az |l. j keretben lévő jelek a könyvben történő tájékozódást segítik, vagyis az oldalszámokat...
Tovább
Fülszöveg
KÖNYVAJÁNLÓ
Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart 4-5-6 éves korú kisgyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatják. A lapok tanulásra és ellenőrzésre egyaránt alkalmasak.
A feladatgyűjteményt egyszerű felépítése és könnyen áttekinthető logikai rendszere miatt ajánlom mind óvodai, mind otthoni használatra. A már megoldott lapok tetszőlegesen felhasználhatók (kivághatok, színezhetők). Jó munkát és vidám perceket kíván:
—1 a szerző
1.
JELMAGYARAZAT
* a feladatgyűjtemény az óvodás korú gyermekek környezetismereti ^, logikai, matematikai gondolkodásának, szövegértési (-. \ _A és kézügyességbeni Jt
készségeinek fejlesztését szolgálja. (A jelölések a lapok alján, a kereten kívül találhatók.)
1. A füzet szeptembertől augusztusig ad feladatokat. Minden hónap nyolc feladatsort tartalmaz. Az |l. j keretben lévő jelek a könyvben történő tájékozódást segítik, vagyis az oldalszámokat helyettesítik a gyermek számára is olvasható módon. A két azonos jelű lap közül ajob oldali kicsit nehezebb feladatsort tartalmaz. Ez lehetőséget ad a differenciált foglalkoztatásra is.
2. A feladatok jelölése:
a mondat felolvasandó közlést tartalmaz vagy kommunikáció fejlesztő feladat.
Rajzos feladat, melynek elvégzése a kézügyességfejlesztésen túl gondolkodási műveletek (analízis, szintézis) elvégzését is szükségessé teszi.
/fi Az így jelzett feladatok válogató és kiemelő színezéssel az ismeretek pontosságát ellenőrzik vagy azok bővítését szolgálják.
q-jD -A* összekapcsolással megoldható feladatok az analógia felismerését vagy az összetartozó fogalmak jelölését adják feladatul.
A bekarikázást, körülkerítést kívánó feladat a kiemelést, elkülönítést, kiválasztást teszi lehetővé.
Áthúzással a helytelen, nem odatartozó, téves fogalmak Y megállapítására van lehetőség. Fontos, hogy a gyermekek a hibák ' felismerését is megtanulják.
3. A rajzok a felsoroltakon kívül más feladatok elvégzésére is alkalmasak. A teljes színezést azonban csak a megoldások után célszerű engedélyezni.
©
Vissza