1.062.614

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Több mint üzlet: vállalati társadalmi felelősségvállalás I.

Társadalmi és környezeti szempontok integrációja az üzleti működésbe

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: DEMOS Magyarország Alapítvány
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 50 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 96-3870-572-8
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal. Nem a teljes tanulmány.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A vállalati társadalmi felelősségvállalás koncepciójának keretében a vállaltok a jogi kötelezettségeiken felül önkéntesen integrálnak szociális és környezeti szempontokat üzleti... Tovább

Előszó

Részlet:
A vállalati társadalmi felelősségvállalás koncepciójának keretében a vállaltok a jogi kötelezettségeiken felül önkéntesen integrálnak szociális és környezeti szempontokat üzleti működésükbe, és ezen elvek mentén alakítják kapcsolataikat a tevékenységüket érintő csoportokkal (fogyasztókkal, alkalmazottakkal, beszállítókkal stb.9. A tudatosan formált attitűd másként viszonyul a munkavállalói jogokhoz, a környezetvédelemhez, az egészségvédelemhez, az emberi jogokhoz, a korrupcióellenességhez és az üzleti etikához, mint a kizárólag profitorientált hozzáállás, nem egyértelmű azonban, hogy hosszú távon nyereség tekintetében nem sikeresebb-e.
A DEMOS Magyarország fő célkitűzése, hogy szakmai érvek összegyűjtésével és feldolgozásával elősegítse a hazai közpolitika megújulását, összekötve azt egy széles körhöz eljutó, minőségelvű, de hangsúlyozottan nem-elitista társadalmi vita életre hívásával. Vissza

Tartalom

Tartalom
4 BEVEZETÉS
6 VÁLLALATI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS ANTE PORTAS
14 EGY DEFINÍCIÓ KÍSÉRLETE
17 A VEVŐ MINT TÁRSADALMI SZEREPLŐ ÉS A VÁLLALAT MINT TÁRSADALMI ERŐ
24 VÁLLALATI ÉS MUNKVÁLLALÓI ÉRDEKEK
27 GLOBÁLIS VAGY LOKÁLIS STRATÉGIÁK?
30 SZABÁLYOZÁS VAGY ÖNKÉNTESSÉG: A VÁLLALATI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS ÉS A KORMÁNYZAT
37 MILYEN FELELŐSSÉGVÁLLALÁS? NÉHÁNY ELMÉLETI ALAPVETÉS A CSR-STRATÉGIÁKHOZ
41 AZ ÜZLETI SZFÉRA TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁSA MAGYARORSZÁGON
46 A TELJES TANULMÁNY TARTALOMJEGYZÉKE
48 IRODALOMJEGYZÉK
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem