A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
49 szabály, ami megváltoztatja gondolkodását az eladásról! Szeretné ellesni a világ legsikeresebb értékesítőinek titkát? Dávid H. Sandler pontosan ezt tette: munka közben tanulmányozta szinte minden iparág sztáreladóit és legkevésbé hatékony képviselőit, majd összehasonlította a két csoport viselkedését, gondolatait és érzelmeit. Mr. Sandler nem csupán maga is az egyik legnagyszerűbb üzletkötő volt: ő ültette át a legzseniálisabban a pszichológia és a kommunikáció eredményeit a sales világába. Dávid Mattson, a Sandler Systems, Inc. nemzetközi tréning- és tanácsadó iroda vezetője ebben a régen várt könyvben tömören és érzékletesen összefoglalja a Sandler Értékesítési Rendszer alapszabályait. A szabályokat aktuális példákkal és gyakorlati tanácsokkal egészíti ki, így a könyvet azonnal alkalmazni lehet a gyakorlatban. Ezt a tudást mostanáig csak azok szerezhették meg, akik részt vettek egy Sandler-tréningen. de mostantól mindenki számára hozzáférhetőek. Ebből a könyvből megtanulhatja,...
Tovább
Fülszöveg
49 szabály, ami megváltoztatja gondolkodását az eladásról! Szeretné ellesni a világ legsikeresebb értékesítőinek titkát? Dávid H. Sandler pontosan ezt tette: munka közben tanulmányozta szinte minden iparág sztáreladóit és legkevésbé hatékony képviselőit, majd összehasonlította a két csoport viselkedését, gondolatait és érzelmeit. Mr. Sandler nem csupán maga is az egyik legnagyszerűbb üzletkötő volt: ő ültette át a legzseniálisabban a pszichológia és a kommunikáció eredményeit a sales világába. Dávid Mattson, a Sandler Systems, Inc. nemzetközi tréning- és tanácsadó iroda vezetője ebben a régen várt könyvben tömören és érzékletesen összefoglalja a Sandler Értékesítési Rendszer alapszabályait. A szabályokat aktuális példákkal és gyakorlati tanácsokkal egészíti ki, így a könyvet azonnal alkalmazni lehet a gyakorlatban. Ezt a tudást mostanáig csak azok szerezhették meg, akik részt vettek egy Sandler-tréningen. de mostantól mindenki számára hozzáférhetőek. Ebből a könyvből megtanulhatja, hogyan irányítsa saját viselkedését úgy, hogy az minél jobban megfeleljen üzleti céljainak, hogyan irányítsa az adásvételi folyamatot a kliens viselkedésének alakításéval, miért hazudnak a kliensek, és hogyan kell kérdezni őket hogy elárulják az igazságot, mikor felesleges energiabefektetés elvégezni a kliens által kért háttérmunkákét, miért nem célszerű szívességet tenni a kliensnek.
Vissza
Tartalom
bemutatjuk Dave Mattsont................9
ajánlás......................................................11
köszönetnyilvánítás...........................12
bevezető. az ember a szabályok mögött................................................13
első rész. ismerje meg az alapelveket!
Alakítsa át eladási technikáját az első HAT szabály alkalmazásával!...........................21
1. A győzelemhez meg kell tanulnia veszíteni...............23
2. Ne szórja szét a pattogatott kukoricát az előcsarnokban!....26
3. Ködösíteni tilos!..............................................30
4. Jobb a „Nem", mint a „Talán"..............................34
5. Sose válaszoljon meg olyan kérdést, amit nem tettek fel!.............37
6. Amit ma eladott, holnap ne vegye vissza!.................41
második rész. cselekedjen!
dolgozzon hatékonyan!..............................................................................45
7. Nem kell szeretnie az üzletszerzést, csak meg kell
csinálnia!.....................................................................................47
8. Az üzletkötés során törekedjen az eladási helyzet
megteremtésére!.........................................................51
9. Minden sikertelen hideghívása kamatos kamatot
termel..........................................................................55
10. Válassza ki a nyerő kacsákat!........................................................................58
11. A pénz fákon nő.............................62
12. Minden kérdésre kérdéssel feleljen!........................................................66
13. Hagyjon fel a gondolatolvasással!............................................................70
14. Engedje az ügyfelet beszélni!..............................................................74
15. A legjobb prezentációk láthatatlanok....................................................78
16. Sose kérje a megrendelést, vegye rá a klienst!................................82
17. Az okos butának tetteti magát - céllal................................................86
18. Ne fessen sirályokat a kliens vásznára!................................................90
19. Ne segítsen a kliensnek befejezni a beszélgetést!........................94
20. Száz szónak is egy a vége: bankszámla................................................97
21. Adjon el ma, oktasson holnap!....................................................................101
22. Csak akkor prezentáljon, ha már puskavégre kapta
a vadat!.......................................................................104
23. Ha bombát sejt, ne várja meg, míg felrobban - húzza
ki a gyújtózsinórt!......................................................107
24. Idő előtt fitogtatott tudásával elriaszthatja a klienst..................110
25. Tudni akarja a jövőt? Hozza a jelenbe!................................................113
26. Az emberek nem a „kemény eladás" miatt, hanem
annak ellenére vásárolnak.............................................................................118
27. Nem lehet akármit eladni akárkinek - csak annak,
aki venni akar....................................................122
28. Ha megtámadják, tegye le a fegyvert!....................................................126
29. Mindig ketyegjen a taxiórája!........................................................................130
30. Nem veszítheti el azt, amit nem is birtokolt....................................133
31. Kösse meg az üzletet, vagy zárja le a dossziét!..............................138
32. Szívességeket is csak elismervénnyel tegyen meg!........... 142
33. A bankba menet még egyszer nézzen vissza a válla fölött!................................ 146
harmadik rész. irányítson, módosítson!
közben tartsa észben, amit könnyű elfelejteni!........................ 149
34. Ne keményen dolgozzon, hanem okosan!..................... 151
35. Ha egy versenytárs megelőzte, rögtön keressen új célt!............................ 155
36. Csak a döntéshozók bírhatnak rá másokat a döntésre........................... 158
37. Minden kliens mindig hazudik................................. 161
38. A kliens sosem az igazi problémát mondja el................. 164
39. Ha minden más csődöt mondott, öltse fel a bölcs
tanácsadó köpenyét!.............................................. 168
40. Ne mutassa, mennyire szüksége lenne a pénzre!............. 172
41. Nincsenek rossz kliensek, csak rossz üzletkötők............. 176
42. A vesztes a saját, a győztes a kliens feje után megy............ 179
43. Az „Igen"-ből nem lehet megtanulni nyerni, csak a „Nemiből....................................................... 183
44. Ha nem lát jól, vegye ki a szeméből a gerendát!.............. 186
45. Fejezze ki érzelmeit „Van egy nagyon jó barátom... kezdetű történetekkel!............................................ 189
46. Ne „próbálkozzon"!.............................................. 192
47. A jó üzletkötő egyben jó pszichiáter, jó színész és
jó rendező.......................................................... 195
48. Aki nem kockáztat, nem képes a növekedésre............... 199
49. Hagyja a Gyermeki énjét a kocsiban!.......................... 202
befejezés, néhány gondolat
a fellendülésről, a hullámvölgyekről és az ilyenkor jellemző viselkedésformákról........ 206
David H. Sandler műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: David H. Sandler könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.