1.068.961

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

LEGO - Kockáról kockára

Hogyan írta át a LEGO az innováció szabályait és hódította meg a játékipart világszerte

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 376 oldal
Sorozatcím: LoveBrands
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-963-05-9514-8
Megjegyzés: Néhány színes fotóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ez a könyv öt év eredménye, amely során a Legót tanulmányoztam. Ahogy elmesélem a vállalat haláltusájának, figyelemre méltó újjászületésének és lenyűgöző, újabb sikerének történetét, mindenki találhat olyan példákat, amelyek utat mutathatnak ahhoz, hogy javítsa cége innovációs folyamatát. Megpróbáltam összegyűjteni a vállalat legutóbbi sikereiből és kudarcaiból leszűrhető tanulságokat, hogy kockáról kockára mindenki jobb jövőt tudjon építeni cégének és saját magának.
Dávid C. Robertson, szerző
A XX. század végéhez közeledve a játékipar szereplői ádáz harcot folytattak a videojátékokba, MP3-lejátszókba és egyéb csodakütyükbe belehabarodott gyerekek növekvő seregéért. Szinte változatlan vállalatként a Lego úgy érezte, hogy ebben a gyorsan változó digitális világban, amelyben felerősödött a verseny, egyre inkább csak veszít az erejéből.
Azért, hogy sikerüljön tartania a lépést, a Lego kidolgozott egy ambiciózus növekedési stratégiát, amely az innováció múlt évtizedbeli elméleteire... Tovább

Fülszöveg

Ez a könyv öt év eredménye, amely során a Legót tanulmányoztam. Ahogy elmesélem a vállalat haláltusájának, figyelemre méltó újjászületésének és lenyűgöző, újabb sikerének történetét, mindenki találhat olyan példákat, amelyek utat mutathatnak ahhoz, hogy javítsa cége innovációs folyamatát. Megpróbáltam összegyűjteni a vállalat legutóbbi sikereiből és kudarcaiból leszűrhető tanulságokat, hogy kockáról kockára mindenki jobb jövőt tudjon építeni cégének és saját magának.
Dávid C. Robertson, szerző
A XX. század végéhez közeledve a játékipar szereplői ádáz harcot folytattak a videojátékokba, MP3-lejátszókba és egyéb csodakütyükbe belehabarodott gyerekek növekvő seregéért. Szinte változatlan vállalatként a Lego úgy érezte, hogy ebben a gyorsan változó digitális világban, amelyben felerősödött a verseny, egyre inkább csak veszít az erejéből.
Azért, hogy sikerüljön tartania a lépést, a Lego kidolgozott egy ambiciózus növekedési stratégiát, amely az innováció múlt évtizedbeli elméleteire épült. De míg az innováció ezen receptjei más cégeknél csodálatosan beváltak, a Legót szinte a csőd szélére kormányozták.
Az új vezetőség aztán végrehajtotta a közelmúlt egyik legsikeresebb üzleti át- alakítását. A Lego lépésről lépésre újra feltalálta az innováció tudományos receptjeit, világszínvonalú irányítási rendszerré ötvözte őket, és erős, sorozatos fejlesztőként tért vissza a színre.
A könyv a sikerhez vezető lépéseket és az átalakítás folyamatának tanulságait mutatja be. Vissza

Tartalom

Előszó 9
BEVEZETÉS
Amikor a helyére kattan a legókocka 15
ELSŐ RÉSZ
Az innováció hét igazsága és a Lego Csoport hanyatlása 27
ELSŐ FEJEZET
Építkezés
A legókocka születése 29
MÁSODIK FEJEZET
Az innováció beindítása
A Lego Csoport bátor kísérlete arra, hogy lépést tartson
a rohanó világgal 59
HARMADIK FEJEZET
Az irányítás elvesztése
Az elszabadult innováció szétszórt maradványai 89
MÁSODIK RESZ
Az innováció hét igazságának elsajátítása és a Lego átalakítása 127
NEGYEDIK FEJEZET
Innovációra épülő vállalati kultúra kialakítása
Visszatérés az alapvető értékekhez 129
ÖTÖDIK FEJEZET
A Lego vevőközpontúvá válása
A Lego City újjászületése 162
HATODIK FEJEZET
Az innováció teljes spektrumának feltárása
A Bionicle - krónika 197
HETEDIK FEJEZET
A nyílt innováció támogatása
A Mindstorms, az Architecture és a csoport bölcsessége 232
NYOLCADIK FEJEZET
Kísérlet a bomlasztó innovációra
A Lego Universe-szel a csillagokat vesszük célba 276
KILENCEDIK FEJEZET
Irány a kék óceán!
„Nyilvánvalóan Lego, mégis új", avagy a Lego Games születése 303
TIZEDIK FEJEZET
Az emberi sokszínűség és kreativitás kiaknázása
Ninjago - a nagy dobás 330
TIZENEGYEDIK FEJEZET
A Lego átalakítása
Egy márka újjászületése 350
Jegyzetek 355
Fotómelléklet 369
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem