1.062.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

"D"-Dömper/Pótfüzet a "D" dömper kezelési és karbantartási utasitáshoz

Kezelési és karbantartási utasítás

Budapest
Kiadó: Vörös Csillag Traktorgyár
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Kapcsos keménykötés
Oldalszám: 228 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, kihajtható mellékletekkel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Vörös Csillag Traktorgyár széleskörű bel- és külföldi tapasztalatok alapján, a nagy keresletnek és kedveltségnek megfelelően különleges gonddal foglalkozik a jól bevált nagy teherbírású,... Tovább

Előszó

A Vörös Csillag Traktorgyár széleskörű bel- és külföldi tapasztalatok alapján, a nagy keresletnek és kedveltségnek megfelelően különleges gonddal foglalkozik a jól bevált nagy teherbírású, mozgékony és könnyű kezelésű, sokoldalúan használható DR-50 dömper korszerű továbbfejlesztésével.
A dömper fejlődése folyamán több változáson ment keresztül. A traktorgyár 1951-ben bocsátotta építőiparunk rendelkezésére az első dömpert, mely "A" típusban mech. fékkel, 2 párhuzamos, keresztben elhelyezett rugókötegből kiképzett mellsőtengellyel jelent meg. A következő "B" típus az első típustól csak lényegtelen (motorburkolat, vezetőülés) változásokban tér el. Az ezt követő "BC" típus már a hátsó kerekekre ható olajfékkel és újszerű megoldású puttony rögzítő-, oldószerkezettel jelent meg. A "C" típusnál már négykerékre ható olajféket építettek be és a mellső-tengelyt, a terep egyenlőtlenségekhez való kedvezőbb alkalmazkodás miatt lengőtengelyes kivitelben készítették és a dömper vonalvezetését is megváltoztatták. Az eddigi sorozatoknál a beépített Csepel Du 413 típusú motor 1500 ford/percnél 50 LE teljesítményű volt.
Jelenleg gyártott D-típusú dömperekbe épített Csepel Du 413 típusú motor teljesítménye 1650 ford/percnél 60 LE. Vissza

Tartalom

"D"-dömper
Előszó5
Műszaki adatok9
Általános utasítás a kezeléshez15
Kenési utasítás33
Motor39
Tengelykapcsoló65
Sebességváltómű67
Hátsó futómű és differenciálmű71
Mellső futómű73
Kormánymű77
Fékberendezés83
Alváz, puttony, ülés95
Műszerek és villamos berendezések103
Karbantartás121
Hibakereső táblázat125
Pótfüzet
Előszó
Jellegrajz
Motor azonossági /fődarab/ számainak elhelyezése
Főbb müszaki adatok
Motor általános ismertetése
Üzemeltetési előirások
Gazdaságos üzemeltetés feltételei
Kenési utmutató
Kenési vázlat
Kenőanyag táblázat
Kenési táblázat
Rendszeres karbantartás
A motor üzemeltetésével kapcsolatos tudnivalók
Téli üzemeltetéssel kapcsolatos tudnivalók
Trópusi üzemeltetéssel kapcsolatos tudnivalók
Üzemen kívül helyezés, raktározás
Motor
Motor kenési rendszere
Motor hütőrendszere
Motor segédberendezései
Motor kezelése
Motor karbantartása
Tengelykapcsoló
Tengelykapcsoló kezelése
Tengelykapcsoló karbantartása
Légszürő
Tengelykapcsoló kinyomócsapágy kenése
Sebességváltómü
Kormánykerék
Villamosberendezés
Hibaelháritási utmutató
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem