Fülszöveg
Az első magyarországi Szírházi nevelési programok kézikönyve a színházi nevelési szakemberek mellett a pedagógusoknak, a szülőknek, a színházak munkatársainak, a terület kutatóinak és minden érdeklődőnek is szól. Könyvünkkel bevezetést nyújtunk ebbe az új, sokszínű és izgalmas területbe: azonos szempontok mentén bemutatjuk a jelenleg futó színházi nevelési programokat, átfogó képet adunk a szakma jelenlegi helyzetéről, a legfontosabb kérdésekről és kihívásokról.
Mit nyújt a könyv az Olvasónak?
• összehasonlítható leírásokat összesen 119 szervezet 172 programjáról és rövid ismertetőt további mintegy 250 kapcsolódó programról;
• pillanatképet a magyarországi színházi nevelés jelenéről;
• a terület átfogó elemzését, a főbb trendek bemutatását," a főbb kérdések megjelenítését;
• olyan kategorizálási javaslatokat, amelyekben minden program könnyen elhelyezhető;
• fogalomtárat és egy tudástárat a témával kapcsolatos korábbi kutatásokról, kategorizálási kísérletekről, képzésekről,...
Tovább
Fülszöveg
Az első magyarországi Szírházi nevelési programok kézikönyve a színházi nevelési szakemberek mellett a pedagógusoknak, a szülőknek, a színházak munkatársainak, a terület kutatóinak és minden érdeklődőnek is szól. Könyvünkkel bevezetést nyújtunk ebbe az új, sokszínű és izgalmas területbe: azonos szempontok mentén bemutatjuk a jelenleg futó színházi nevelési programokat, átfogó képet adunk a szakma jelenlegi helyzetéről, a legfontosabb kérdésekről és kihívásokról.
Mit nyújt a könyv az Olvasónak?
• összehasonlítható leírásokat összesen 119 szervezet 172 programjáról és rövid ismertetőt további mintegy 250 kapcsolódó programról;
• pillanatképet a magyarországi színházi nevelés jelenéről;
• a terület átfogó elemzését, a főbb trendek bemutatását," a főbb kérdések megjelenítését;
• olyan kategorizálási javaslatokat, amelyekben minden program könnyen elhelyezhető;
• fogalomtárat és egy tudástárat a témával kapcsolatos korábbi kutatásokról, kategorizálási kísérletekről, képzésekről, fesztiválokról, konferenciákról, folyóiratokról, könyvekről.
Továbbá, ha az Olvasóink is úgy akarják:
• a pedagógusok, a szülők és a döntéshozók számára felelősebb és tudatosabb döntések lehetőségét;
• a szakma képviselői számára lehetséges partnereket, szakmai együttműködést és párbeszédét, valamint visszajelzést a munkájukról;
• a terület kutatói számára új kérdéseket, új kutatási irányokat;
• és ami a legfontosabb: a résztvevő gyerekek és fiatalok számára mindezek hatására minőségi színházi nevelési programokat.
Vissza