1.061.441

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Csupa betű, csupa szó ábécéskönyv

Olvasni tanuló kisdiákok számára

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Nemzeti Tankönyvkiadó Vállalkozási Igazgatósága
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 214 oldal
Sorozatcím: Szó-Kincs-Tár könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN: 963-560-000-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Tizenkét Osztályos Komplex Iskola nevében kifejezésre jut lényege: - tanulói - ha óhajtják - tizenkét éven át - az iskolakezdéstől az érettségiig élvezhetik az iskola gondoskodását,
- amely... Tovább

Előszó

A Tizenkét Osztályos Komplex Iskola nevében kifejezésre jut lényege: - tanulói - ha óhajtják - tizenkét éven át - az iskolakezdéstől az érettségiig élvezhetik az iskola gondoskodását,
- amely gondoskodás komplex, mert
- kiterjed a tanuló teljes személyiségére,
- a képzés részben komplex tantárgyak keretében zajlik és
- a 9. évfolyamtól kezdve felölelheti az általános képzést és a tanulók szakmai képzésének szervezését és részben kivitelezését is, továbbá, egységes szerkezetbe ötvözi a kötelező és a szabadon választott tantárgyakat és tevékenységeket. Az iskolák nemzetközi mezőnyében az ilyen típusú iskolákat komprehenzív iskoláknak nevezik. Komprehenzív az az iskola, amelyik a gondoskodás közös fedele alatt biztosít eltérő képzési utakat az eltérő képességű és érdeklődésű tanulóknak. Ezzel azt kívánja elérni, hogy az iskola tanulóinak megközelítően egyenlő esélyeik legyenek az érdeklődésük és képességeik szerinti haladásra anélkül, hogy iskolaváltoztatásra kényszerülnének. A Tizenkét Osztályos Komplex Iskola a mindenki számára azonos alapképzésre eltérő kimenetű képzési utakat kínál: - egy olyan utat, amely a mai gimnáziumi érettséginek megfelelő színvonalú és azzal egyenértékű végállomáshoz vezet; - egy másikat, amely az általános képzés mellett valamely szakma vagy szakmacsoport alapjait is elsajátíttatja és kettős minősítést ad: érettségit és szakmunkásbizonyítványt; - és egy harmadikat, amely megfelel az emeltszintű szakképzés követelményeinek. A képzési utak átjárhatók: aki menet közben a megkezdett irányban magasabb elméletigényű vagy inkább gyakorlatiasabb képzési útra kíván áttérni, némi hozzáadott tanulás árán megteheti. Nevezett iskolatípusnak saját tanterve van, és ennek megfelelő saját tankönyvei. A tantervet, a tankönyveket és egyéb munkaeszközöket az iskolatípus kifejlesztésében résztvevő iskolák tanárai készítették el jeles szakemberek irányításával, több éves munkával. Azok a taneszközök, amelyek már kaphatók, gyakorlati kipróbáláson is keresztülestek. A követelmények szintezettek, a tanulási folyamatok lehetőséget biztosítanak az átlagon felül teljesítőknek a magasabb szintű tudás megszerzésére, a nehezebben haladóknak pedig arra, hogy saját tempójukban és képességszintjükön lehessenek eredményesek. A mindenki számára kötelező tárgyak tartományát választható témák, illetve ismeretkörök sokasága egészíti ki. A 4. osztálytól kezdve az évek előrehaladtával a kötelező tartomány rovására fokozatosan bővül a szabadon választható tárgyak köre: így válik ki-ki egyre inkább saját képzési tartalmainak meghatározójává. A teljesítményeket sajátos értékelési rendszer segítségével minősítik. Ebben a rendszerben lehetővé válik a teljesítmények árnyaltabb, differenciáltabb megítélése, mindazon érték elismerése, amely kinek-kinek a munkájában, magatartásában megmutatkozik. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem