1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Trade marketing a mindennapokban

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Szentendre
Kiadó: Promo Power Trade Marketing Kft.
Kiadás helye: Szentendre
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 205 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-219-360-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:

A trade marketing, így angolul, általában a gyártó vállalatok értékesítéshez kapcsolódó, a kiemelt vevőkkel való együttműködések stratégiai szintre emelésére irányuló... Tovább

Előszó

Részlet:

A trade marketing, így angolul, általában a gyártó vállalatok értékesítéshez kapcsolódó, a kiemelt vevőkkel való együttműködések stratégiai szintre emelésére irányuló marketingtevékenységet jelenti. Magyar megfelelőjét, a kereskedelmi marketing kifejezést, inkább a kereskedő vállalatok marketingaktivitására használjuk. A szoros összefüggés mögött a jövőben kialakuló gyakorlat áll, miszerint egy gyártói oldalon dolgozó trade marketinges a kereskedelmi szervezetben dolgozó marketingessel kellene „egy nyelvet beszéljen", hiszen a trade marketing küldetése, hogy feloldja a gyártók márkaközpontú és a kereskedők boltközpontú gondolkodásából adódó ellentmondást. Egy brand menedzser vagy márka marketingese sokszor azt vallja: „Mindegy, hol veszik meg, csak az én márkám kerüljön a háztartásokba." Egy kiskereskedelemben dolgozó vezető gyakran úgy gondolkozik: „Mindegy, melyik márkát, csak az én boltomban vegyék meg." A trade marketing filozófiája szerint azokat az egyezési pontokat kell megtalálni, ahol egy adott márka adott kiszerelése egy bizonyos hálózatban megfelelő módon megjelenítve a bolthoz és a márkához való hűség kialakulását együttesen segíti elő. így vezet az elégedett vásárláson keresztül a lojális fogyasztáshoz. Sokan sokféle módon definiálták már a trade marketing fogalmát. Mindegyik megfogalmazás árnyalja a trade marketing tevékenység sokszínűségét, ezért érdemes elolvasni, értelmezni őket. - Hatékony kereskedelmi aktivitások megtervezése és kivitelezése, amely profitot biztosít mind a cég, mind partnerei részére, a vállalat értékesítési és marketing-erőforrásainak optimális felhasználása mellett, a vásárlói és fogyasztói igények magas szintű kielégítésével és a termékek iránti érdeklődés folyamatos fenntartásával.
- A vásárlás helyén és környékén alkalmazott marketingkoncepciók és -eszközök összessége, amelyet meghatároz a kereskedelmi egység arculata, profilja. Erősíti a kereskedelmi lánc és a márka imázsát, ösztönzi egy bizonyos márka vagy termék megvásárlását, miközben a termékmárka alapértékét hangsúlyozza vagy egészíti ki. Sokszor egyedi, másképp nem hozzáférhető információ kommunikálásának hatékony módja, amikor az üzenetnek, mechanizmusnak, eszközöknek teljes összhangban kell lenni az alapstratégiával mind a márkát, mind az értékesítési csatornát illetően.
- A trade marketing célja és feladata, hogy az értékesítés teljes folyamatát koordinálja és katalizálja a vevők és vásárlók jobb megértésén, a vásárlási folyamat tudatos megközelítésén keresztül. A vállalati márkastratégia közvetítésével, rendszerezettségre való törekvéssel biztosítsa az értékesítéshez szükséges eszközöket, megfelelő helyeken megfelelő időzítéssel. Vissza

Tartalom

Szerzői előszó 7
I. A TRADE MARKETING JELENTÉSE 9
A trade marketing és a fogyasztói marketing kapcsolata 10
A kereskedelem fejlődése és a trade marketing kialakulása 14
II. A TRADE MARKETING HELYE A SZERVEZETBEN 19
Trade marketing tevékenységek, feladatok 21
Segédlet a trade marketing menedzser kiválasztásához 23
Segédlet a trade marketing elemző kiválasztásához 25
III. Tervezés 29
A tervezés folyamata 31
A tervek részletezése 46
IV. Szükséges információk és elemzések 53
Vállalati adatok 54
Piackutató cégek adatai 60
Információáramlás 73
Példa intranetben rendszerezett trade marketing információkra 74
A trade marketinges számára fontos elemzések 78
Példa egy információs és elemző rendszerre 82
V. Az ECR-ról általában 85
Honnan ered az ECR? 86
Az ECR elemei 87
Az ECR Magyarországon 89
VI. Kategóriamenedzsment 91
A kategóriamenedzsment lépéséi 95
Példák a mérendő szempontokra 99
VII. Merchandising alapelvek 105
Esettanulmány - Vásárlók mozgástrendjei a bolton belül 106
VIII. A kereskedői marketing 113
Above-the-line marketingeszközök 115
Below-the-line marketingeszközök 11 8
Esettanulmány- többszörösére növeli a forgalmat 122
A kereskedők marketingeszközeinek finanszírozása 124
IX. Megvalósítás (1. rész): Kivitelezési technológiák 127
A jó brief 128
Kivitelezési alapok 130
Nyomdai előkészítés 135
Általános nyomdai ismeretek 136
Kiegészítő eljárások 139
X. Megvalósítás (2. rész): Hatékony reklámanyagok 143
POS/POP anyagok 144
Sales folderek 148
Business to business (B2B) hirdetés 150
XI. Megvalósítás (3. rész): A promóciók 157
A promóciók típusai 159
Alternatív promóciós eszközök 167
Promóciók kereskedők számára 168
Kereskedői hűségprogramok 169
A kereskedők közvetett ösztönzése 171
XII. Megvalósítás (4. rész): Esemény trade marketing 173
XIII. outsourcing 181
Esettanulmány - Egy értékesítési csapat átszervezése 182
Kihelyezésre ajánlott pozíciók és feladatok 184
Utószó 190
Szótár 192
Irodalom 202
Szerzői önéletrajzok 204
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem