1.060.447

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Lineáris programozás

távoktatással

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: BGF Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 132 oldal
Sorozatcím: Távoktatás
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi száma: F.SZ.: 562.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Unokáim, Anna és Kata - mint a legtöbb gyerek - nagyon szeretik a fagylaltot. A konyakos aszlt szilva és az őszibarack a kedvencük. Le is osztályozták: a konyakos aszalt szilva 5-ös, az őszibarack... Tovább

Előszó

Unokáim, Anna és Kata - mint a legtöbb gyerek - nagyon szeretik a fagylaltot. A konyakos aszlt szilva és az őszibarack a kedvencük. Le is osztályozták: a konyakos aszalt szilva 5-ös, az őszibarack 4-es osztályzatot kapott. Úgy döntöttek, hogy e kétféle fagylaltból keverik össze a kettőjük számára engedélyezett legfeljebb 20 dkg-os adagot. Mivel a konyakos aszalt szilva 2,5 % alkoholt tartalmaz, nagyapjuk kiköti, hogy a keverék nem tartalmazhat 3 g alkoholnál többet. Van, sajnos, egy másik korlátozó feltétel is. Szeretnék megőrizni karcsúságukat, ezért elhatározzák, hogy ketten együtt nem esznek 960 kJ energiánál többet. A konyakos aszalt szilva 60 kJ/dkg, az őszibarack 40 kJ/dkg energiát tartalmaz. Segítsünk nekik olyan keveréket készíteni, amely eleget tesz a felsorolt feltételeknek, ugyanakkor a lehető legnagyobb élvezetet nyújtja számukra.
E kissé játékosan megfogalmazott (de a gyerekek számára nagyon komoly) feladat olyan problémát vet fel, amelyhez hasonlóval gazdasági tervezésnél, elemzésnél is gyakran találkozunk. E problémák megoldására alkalmas módszert ismerünk meg ebben a füzetben. Vissza

Tartalom

Oktatási célkitűzések3
Bevezetés5
A probléma matematikai megfogalmazása, geometriai megoldás6
Gyakorló feladatok25
Ellenőrző kérdések29
A gyakorló feladatok megoldása30
Oktatási célkitűzések35
A lehetséges bázismegoldások36
A lehetséges bázismegoldás fogalma, degeneráió36
A lehetséges bázistranszformáció40
Gyakorló feladatok46
Ellenőrző kérdések48
A gyakorló feladatok megoldása49
Oktatási célkitűzések5
A szimplex módszer52
Gyakorló feladatok63
Ellenőrző kérdések64
Gyakorló feladatok58
Ellenőrző kérdések59
A gyakorló feladatok megoldása70
Oktatási célitűzések75
A kétfázisú szimplex módszer76
Gyakorló feladatok88
Ellenőrző kérdések95
A gyakorló feladatok megoldása96
Oktatási célkitűzések105
Dualitás106
Gyakorló feladatok118
Ellenőrző kérdések122
A gyakorló feladatok megoldása123
Oktatási célitűzések127
Elternatív optimum, degeneráció128
Ellenőrző kérdések132
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Lineáris programozás Lineáris programozás Lineáris programozás

A borító enyhén foltos.

Állapot:
2.440 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba