kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Műszaki Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
Oldalszám: | 284 oldal |
Sorozatcím: | Népszerű kibernetika |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-10-3287-6 |
Megjegyzés: | 189 fekete-fehér ábrával. A könyv tankönyvi száma: 60973 |
Előszó | 9 |
Bevezetés | 11 |
A játékok csoportosítása | 13 |
A számítógépes játékok eszközei | 18 |
Számítógép-terminálok | 18 |
Személyi számítógépek | 20 |
Céleszközök | 22 |
Tanácsok a könyv olvasásához, használatához | 23 |
A programokról | 24 |
Logikai és táblás játékok | 26 |
Logikai játékok | 26 |
Minimax és alfa-béta eljárás - tik-tak-to | 26 |
Feladatredukálás - Hanoi tornyai | 33 |
Fokozatos megközelítés - mastermind | 36 |
Definit játékok - nim, batnum, harapás | 38 |
Táblás játékok | 42 |
Elfogó játékok - halma | 43 |
Területszerző játékok - go, gomoko | 44 |
Akadályozó játékok - dáma, hatgyalog | 49 |
Szám- és szerencsejátékok | 53 |
Játék a számokkal | 53 |
A 15-ös fejtörő | 54 |
Bűvös négyzetek | 62 |
Naptár | 70 |
Számsorrend | 71 |
Véletlenen alapuló játékok | 71 |
Snóbli | 73 |
Rulett | 74 |
Lóverseny | 76 |
Kártyajátékok | 77 |
Kártyakeverés | 78 |
Kártyacsata | 79 |
Huszonegyes | 80 |
Póker | 82 |
Bridzs | 86 |
Természeti és technikai jelenségeket szimuláló játékok | 90 |
A számítógépes szimulációról általában | 90 |
Mozgást utánzó játékok | 92 |
Rakéták, hajók, űrhajók | 93 |
Csillagutazás - star-trek | 98 |
Biológiai folyamatok szimulációja | 99 |
Sztochasztikus játékok | 99 |
Populációjátékok | 103 |
Életjáték | 107 |
Társadalmi jelenségeket szimuláló játékok | 114 |
Gazdasági játékok | 114 |
Vállalati játékok | 116 |
Oktatójátékok | 118 |
Történelmi játékok | 119 |
Helyzetjátékok | 121 |
Miből, hogyan készíthetünk számítógépes játékot? | 124 |
Awari | 124 |
Nyelvi játékok | 131 |
Beszámolókészítés | 132 |
Versírás | 134 |
Szóradar | 135 |
Zenegenerális | 136 |
Szindbád, részeg-golf és egyebek | 139 |
A számítógépes grafika | 143 |
Grafikus játékok | 147 |
Számítógépes művészet és animáció | 153 |
A játékok királynője: a sakk | 158 |
A sakktábla gépi ábrázolása | 161 |
Postaláda típusú reprezentáció | 161 |
Bittérkép vagy bittábla | 162 |
A lépéskiválasztás módszerei | 164 |
Statikus értékelés | 164 |
A sakkjátékfa és alkalmazása | 166 |
Nyugalmi állapot | 169 |
Plauzibilislépés-generátorok | 170 |
A horizonthatás | 172 |
A megnyitás és végjáték | 174 |
A megnyitás | 174 |
A végjáték | 177 |
Mikrosakk | 177 |
Függelék | 183 |
Tik-tak-to | 184 |
Hanoi tornyai | 186 |
Mastermind | 189 |
Nim | 189 |
Batnum | 197 |
Harapás | 199 |
Gomoko | 201 |
Dáma | 202 |
Bűvös négyzet 1. | 204 |
Bűvös négyzet 2. | 205 |
Naptár | 206 |
Rulett | 207 |
Lóverseny | 210 |
Kárgyacsata | 213 |
Huszonegyes | 214 |
Póker | 220 |
Bűvösnéyzetjáték | 228 |
Fordíts | 229 |
Lunar | 231 |
Holdkomp | 231 |
Céllövés | 235 |
Nyúl-fóka | 236 |
Volterra | 236 |
Marhák | 237 |
Életjáték | 240 |
Harc az életért | 241 |
Jégkorong | 247 |
Awari | 247 |
Beszámoló | 251 |
Bersírás | 254 |
Sóradar | 257 |
Részeg-golf | 261 |
Labirintus | 263 |
Bogár | 266 |
Nyuszi | 271 |
Mikrosakk lépésgeneráló rutin | 272 |
Irodalomjegyzék | 276 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.