1.067.894

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Creative teaching of the gifted

Szerző
Szerkesztő
New York
Kiadó: McGraw-Hill Book Company
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 370 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 0-07-057701-3
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


ABOUT THE BOOK
Written by a leader in the field of éducation, this practical guide to teaching the gifted broadly describes the gifted as possessing multiple talents or intelligences, encouraging teachers to address each student as an individuai with a unique set of needs and charac-teristics. Teachers are educated to identity giftedness and to meet individual needs by matching appropriate educational stratégies to spécifié student require-ments. Case studies of actual students (with names changed) represent each of the subpopulations of gifted defined in Chapter 10 (Black, Hispánie, Native American, The Disadvantaged, The Highly Creative, The Handicapped, Females, and The Highly Gifted) and emphasize the special educational needs of gifted individuals.
Chapters 6 and 7 clearly describe stratégies for presenting language arts, social studies, mathematics, and science to gifted learners from kindergarten through twelfth grade, offering specific, practical suggestions for... Tovább

Fülszöveg


ABOUT THE BOOK
Written by a leader in the field of éducation, this practical guide to teaching the gifted broadly describes the gifted as possessing multiple talents or intelligences, encouraging teachers to address each student as an individuai with a unique set of needs and charac-teristics. Teachers are educated to identity giftedness and to meet individual needs by matching appropriate educational stratégies to spécifié student require-ments. Case studies of actual students (with names changed) represent each of the subpopulations of gifted defined in Chapter 10 (Black, Hispánie, Native American, The Disadvantaged, The Highly Creative, The Handicapped, Females, and The Highly Gifted) and emphasize the special educational needs of gifted individuals.
Chapters 6 and 7 clearly describe stratégies for presenting language arts, social studies, mathematics, and science to gifted learners from kindergarten through twelfth grade, offering specific, practical suggestions for classroom activités, including the latest methods such as futuristics and bibliotherapy. Chapter 6 also suggests methods for incorporating computers into various subject areas. Sections on évaluation and IEP in Chapter 9 are particularly helpful to those devel-oping and planning programs for gifted students, as well as teaching them. in addition, a discussion of gifted éducation on national, state, and local levels supplies teachers with detailed information on national and global legislative and program developments in gifted éducation. Vissza

Tartalom


Vissza

Dorothy Sisk

Dorothy Sisk műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dorothy Sisk könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem