1.063.261

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Controlling az értékesítésben

Szerző
Budapest
Kiadó: Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 82 oldal
Sorozatcím: Értékesítési tanácsadó
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-621-728-9
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Körülbelül 25 éve foglalkozom a marketing területén költség- és hatásvizsgálatokkal. Ennek folyamán néhány dolog elgondolkodtatott, nem hagy nyugodni, mint például az alábbi:
Néhány éve, amikor a... Tovább

Előszó

Körülbelül 25 éve foglalkozom a marketing területén költség- és hatásvizsgálatokkal. Ennek folyamán néhány dolog elgondolkodtatott, nem hagy nyugodni, mint például az alábbi:
Néhány éve, amikor a Bázeli Egyetem egyik előadó termében a "reklámrevízió"-ról tartottam előadást, a nézők csak az első két sort töltötték meg. Három nappal később a PR-ről beszéltem a Bázeli Városi Kaszinó nagytermében. A terem zsúfolásig megtelt.
Ehhez hasonló megfigyeléseim már korábban is adódtak. De minek köszönhető ez a szorongás, amint az értékesítési tevékenység vizsgálati és ellenőrzési módszereire terelődik a szó? Láthatólag nagy volt bizonytalanság a saját tevékenység vonatkozásában. Láthatólag senki sem szívesen engedett bepillantást a "kártyáiba". Különösen az értékesítéselőkészítés területén, ideértve a reklámot is, zárkóztak el a hatékonyságmérés elől.
Ez a magatartás mára sem változott meg teljesen, és ugyancsak hiányzik az a készség, hogy mérlegelni tudjuk a munkánk eredményét, ami a controlling esetében a legzavaróbb tényező.
Controlling az értékesítési folyamatban - ez egy rendkívül kiterjedt terület. Ezért csak néhány témát ragadhatunk ki, szemelvényeket mutathatunk be és publikációkra utalhatunk, amelyek a továbblépést elősegítik. Egy ilyen kis kaidvánnyal nem lehet ezt a műfajt teljes egészében bemutatni, annál kevésbé, mivel elkerülhetetlenül szót kell ejtenünk benne még a személyi controllingról is, mert az emberi tényező mindig nagy szerepet játszott az eladásban.
Aki szereti a gondolatébresztő dolgokat, fog néhány értékes utalást találni a könyvben. Aki pedig mostanáig nem volt meggyőződve arról, hogy a controlling hasznos dolog, talán felülbírálja álláspontját és a controlling tevékenység mellett dönt. Ezzel mindenképpen hozzájárul az értékesítés javulásához. /Heinz Schwalbe/ Vissza

Tartalom

Előszó3
A controlling helyes meghatározása7
Tájékozódás példák segítségével10
Bevált módszerek alkalmazása14
Controlling az eladás előkészítésében23
Reklámköltésgek: Trauma vagy jó hírnév?24
Már az első elemnek illeszkednie kell32
Reklámköltségvetés - egy neuralgikus pont36
Részletekbe menő controlling?39
A dekorációs költségek nyomában39
A rádióreklám, mint a controlling tárgya43
Hogyan szoríthatók vissz a költségek?45
A controlling határai az értékesítés előkészítésében48
A hatásvizsgálatok problémákat vethetnek fel48
A motiváció elengedhetetlen a controllinghoz50
Controlling az értékesítés területén55
Kollégák - az értékesítési controlling súlyponti kérdése56
Hagyományos módszerek alkalmazása58
Személyes megfigyelés59
Teljesítményösszehasonlítás60
Az eladási kvóták meghatározása61
Az értékelési mix63
Elengedhetetlen a személyzeti controlling bevonása66
Számítógép alkalmazása az értékesítési controllingban76
Irodalomjegyzék80
Tárgymutató83

Heinz Schwalbe

Heinz Schwalbe műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Heinz Schwalbe könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem