Fülszöveg
Mi található a mai korszerű munkahelyen, irodában egy íróasztalnál?
c Egy nagy tudással és információbefogadó képességgel rendelkező munkatárs
c Egy nagy kapacitású számítógép, amely a legtöbb esetben egy hálózatnak is tagja és modemmel is rendelkezik
Egy telefonkészülék, amely mögött egy korszerű távbeszélő alközpont található. Ezek a berendezések már rendelkeznek ISDN lehetőséggel és fizikailag rákapcsolhatok a lokális hálózatra, amelyen keresztül vezérelni is lehet a távbeszélő alközpontot
A távközlési szoftverek a fenti három tényező kapcsolatát valósítják meg. Ez a hármas kapcsolat viszonylag új. Az ember és a számítógép kapcsolata ma már általánossá vált gyakorlat és nélküle elképzelhetetlen lenne élnünk. A telefon és a távközlés közel 100 éve életünk része, de a mai napig sem tudott a legtöbb helyen harmonikusan beépülni a munkahelyek életébe, miközben a cég számára nélkülözhetetlen amegléte. A telefont a mai gyakorlatban csak az üzletfelekkel való közvetlen...
Tovább
Fülszöveg
Mi található a mai korszerű munkahelyen, irodában egy íróasztalnál?
c Egy nagy tudással és információbefogadó képességgel rendelkező munkatárs
c Egy nagy kapacitású számítógép, amely a legtöbb esetben egy hálózatnak is tagja és modemmel is rendelkezik
Egy telefonkészülék, amely mögött egy korszerű távbeszélő alközpont található. Ezek a berendezések már rendelkeznek ISDN lehetőséggel és fizikailag rákapcsolhatok a lokális hálózatra, amelyen keresztül vezérelni is lehet a távbeszélő alközpontot
A távközlési szoftverek a fenti három tényező kapcsolatát valósítják meg. Ez a hármas kapcsolat viszonylag új. Az ember és a számítógép kapcsolata ma már általánossá vált gyakorlat és nélküle elképzelhetetlen lenne élnünk. A telefon és a távközlés közel 100 éve életünk része, de a mai napig sem tudott a legtöbb helyen harmonikusan beépülni a munkahelyek életébe, miközben a cég számára nélkülözhetetlen amegléte. A telefont a mai gyakorlatban csak az üzletfelekkel való közvetlen kapcsolattartásra használjuk, pedig ennél lényegesen hatékonyabban lehetne a napi munkában alkalmazni.
Egy egyszerű példán keresztül szeretnénk illusztrálni a fentieket. Nagyon kevesen ismerik és használják a konferenciahívás lehetőségét, ahol egyidőben többen kapcsolódnak össze. Egy létrejött, működő konferenciakapcsolat idejéből nagyon sok veszik el haszontalanul egymás jelenlétének ellenőrzésével. Ha ezt a beszélgetést egy számítógépes rendszer segítségével építik fel, akkor a képernyőn állandóan ellenőrizhető a résztvevők állapota (belépett, ki lépett, hívás alatt, stb.) Ilyen és ennél bonyolultabb feladatokat képesekmegoldani a távközlési szoftverek.
CompArgo telefon díjelszámoló rendszer
A rendszer összegyűjti és feldolgozza a hozzákapcsolódó távbeszélő alközpont teljes forgalmát. A kiértékelést közel 5000 fajta lista segíti. A rendszer segítségével a telefonálási költségek ellenőtizhetők és kézbentarthatók, bérlők és különböző szervezetek között megoszthatók. A rendszer bármilyen típusú távbeszélő alközpont mellett használható.
CompArgo központi számlázó rendszer
A rendszer több egymástól távol telepített bármilyen típusú távbeszélő alközpont forgalmát gyűjti össze és dolgozza fel. A felhasználó egységes egészként látja a teljes forgalmat. Az egyes alközpontok össze is lehetnek kapcsolva, de önállóak is lehetnek. A rendszer szolgáltatásai a felhasználó számára azonosak az egyedi díjelszámoló rendszerével.
Elektronikus telefonkönyv
A rendszer segítségével egyrészről egy "házi", másrészről egy saját telefonkönyv építhető fel. Automatikus, előre beprogramozott normál-, és konferenciahívás felépítésére is lehetőséget ad.
Elektronikus hangposta
A rendszer segítségével egy egyedi vagy központi hangposta alakítható ki. Így egyetlen bejövő hívás sem veszik el és üzletfeleivel is állandó kapcsolatot tud tartani
Vissza