Fülszöveg
A mestermeggyőzés tudománya
Döntési szempontból 3 fajta ember létezik:
1 - A racionális gondolkodók.
Ők azok, akik a rendelkezésre álló adatokból az elméjük segítségével 100%-osan racionális döntést képesek hozni - mindenféle érzelmi befolyásoltság nélkül. Ők a tiszta adatokat és az értelmüket használják ahhoz, hogy hozzájussanak az igazsághoz. A sors fintora, hogy ők olyanok, mint Columbo felesége, tudjuk, hogy léteznek, de még senki nem találkozott velük.
2- A szavakban, címkékben, analógiákban gondolkodók.
Mindent címkézünk, ám a címkéinknek nagyon kevés köze van a valósághoz. Az emberek címkék használatával teremtik meg a racionális gondolkodás illúzióját. Minden döntésüket a címkéik alapján hozzák.
3- A címkegyárosok, a mestermeggyőzők.
Ők uralják a címkékben gondolkodók (2. csoport) teljes gondolatvilágát. Ők a mágusok. Nekem volt szerencsém egy ilyen Mesterrel 3 évig együtt dolgozni.
Ebből a könyvből megtanulod, hogyan működnek a címkék, hogyan legyél címkegyáros,...
Tovább
Fülszöveg
A mestermeggyőzés tudománya
Döntési szempontból 3 fajta ember létezik:
1 - A racionális gondolkodók.
Ők azok, akik a rendelkezésre álló adatokból az elméjük segítségével 100%-osan racionális döntést képesek hozni - mindenféle érzelmi befolyásoltság nélkül. Ők a tiszta adatokat és az értelmüket használják ahhoz, hogy hozzájussanak az igazsághoz. A sors fintora, hogy ők olyanok, mint Columbo felesége, tudjuk, hogy léteznek, de még senki nem találkozott velük.
2- A szavakban, címkékben, analógiákban gondolkodók.
Mindent címkézünk, ám a címkéinknek nagyon kevés köze van a valósághoz. Az emberek címkék használatával teremtik meg a racionális gondolkodás illúzióját. Minden döntésüket a címkéik alapján hozzák.
3- A címkegyárosok, a mestermeggyőzők.
Ők uralják a címkékben gondolkodók (2. csoport) teljes gondolatvilágát. Ők a mágusok. Nekem volt szerencsém egy ilyen Mesterrel 3 évig együtt dolgozni.
Ebből a könyvből megtanulod, hogyan működnek a címkék, hogyan legyél címkegyáros, magyarul MESTERMEGGYŐZŐ, aki képes uralni és befolyásolni az emberek gondolkodását.
Vissza