A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
This is not the lean back of the TV, or the lean forward of the PC, but rather the fully interactive pull it forward of mobile. It's up close, it's personal and it's always on.
Q Q ?
fith the "first screen" - the television - companies sent ads directly into consumers' hving rooms, reaching milhons with one campaign. The "second screen" - the personal computer - increased interaction between companies and consumers and allowed for immediate feedback. The "third screen" - the mobile device - changes the game in a revolutionary way
The smartphone has enabled a new breed of consumer, on the go and always on, tapping into content at the touch of a button - anytime, anywhere. And mobile consumers are doing a lot more than talking on their phones. They're reading books and articles, sending and receiving photos, checking email, watching videos, researching and purchasing products, scanning bar codes in shops, downloading coupons, buying movie tickets and much, much more.
Marketers...
Tovább
Fülszöveg
This is not the lean back of the TV, or the lean forward of the PC, but rather the fully interactive pull it forward of mobile. It's up close, it's personal and it's always on.
Q Q ?
fith the "first screen" - the television - companies sent ads directly into consumers' hving rooms, reaching milhons with one campaign. The "second screen" - the personal computer - increased interaction between companies and consumers and allowed for immediate feedback. The "third screen" - the mobile device - changes the game in a revolutionary way
The smartphone has enabled a new breed of consumer, on the go and always on, tapping into content at the touch of a button - anytime, anywhere. And mobile consumers are doing a lot more than talking on their phones. They're reading books and articles, sending and receiving photos, checking email, watching videos, researching and purchasing products, scanning bar codes in shops, downloading coupons, buying movie tickets and much, much more.
Marketers and businesspeople who don't understand the untethered consumer risk becoming obsolete. This breakthrough book Hnks the technological developments of m-commerce to the behavioural changes that accompany them, and reveals how key mobile innovators (large and small brands alike) are becoming the mobile platform providers of the future. Martin guides readers through the use of mobile video and SMS messaging, apps, location-based marketing, advertising and mobile social media. Learn how big brands such as Pepsi Co., ING Direct and Lexus have partnered with mobile start-ups like Foursquare, ScroilMotion and Crisp Wireless to change the face of marketing as we know it.
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.