kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Vince Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 317 oldal |
Sorozatcím: | A pedagógusképzés könyvtára |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-9069-78-7 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
Előszó | 7 |
Pszichometriai megközelítés | 13 |
Matematikai képességek: A faktoranalitikus módszer néhány eredménye | 15 |
Kognitív-információelméleti megközelítések | 39 |
A matematikai problémák megértésének folyamata | 41 |
Amikor a hibás matematikai gondolkodás majdnem olyan, mint a helyes: A racionális hibák | 65 |
Kognitív-kulturális megközelítések | 87 |
Óriások vállán: A kulturális eszközök és a matematikai fejlődés | 89 |
A kultúra és a gyerekek matematikai gondolkodása | 123 |
Biológia, kultúra és a nemzetek közti különbségek a matematikai képességben | 147 |
Kognitív-oktatási megközelítések | 173 |
Toby Matekja | 175 |
Középiskolai tanulók matematikai gondolkodásának fejlesztése: Kutatási tapasztalatok | 201 |
Matematikai megközelítések | 247 |
A matematikai gondolkodás különböző oldalról | 249 |
Strukturalizmus és matematikai gondolkodás | 279 |
Következtetések | 293 |
Mi a matematikai gondolkodás? | 295 |
Tárgymutató | 311 |
Névmutató | 313 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.