1.062.571

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

CEO-társadalom

Vállalati hatalomátvétel a mindennapi életben

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 236 oldal
Sorozatcím: Pallas Athéné Books
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 978-615-5884-18-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A vezérigazgatók (Chief Executive Officer) a 21. század egyik legerősebb kulturális ikonjaivá váltak. Az olyan meghatározó vezetők, mint Steve Jobs, Mark Zuckerberg vagy Elon Musk neve egyet jelent az innovációval, a gazdagsággal és a sikerrel. Az általuk képviselt értékek és viselkedési minták, mint például az erős individualizmus, rivalizálás, profitabilitás, hatékonyság, nem csak az üzleti életben meghatározók, hanem életünk egyre több területére szivárognak be, legyen szó a politikáról, kultúráról, vagy éppen olyan hétköznapi dolgokról, mint az állás- vagy társkeresés.
A jelen - némileg rendhagyó - kötetben az akadémiai hátterű szerzőpáros kritikai nézőpontból és provokatív stílusban vizsgálja meg az úgynevezett CEO-tórsadalom kialakulását, vagyis vállalatvezetési gyakorlat begyűrűzését a mindennapokba. Radikális véleményük szerint ez a folyamat kifejezetten veszélyes főként, ha olyan globális problémák megoldásához is alkalmazni kívánják, amelyekhez lényegesen kifinomultabb... Tovább

Fülszöveg


A vezérigazgatók (Chief Executive Officer) a 21. század egyik legerősebb kulturális ikonjaivá váltak. Az olyan meghatározó vezetők, mint Steve Jobs, Mark Zuckerberg vagy Elon Musk neve egyet jelent az innovációval, a gazdagsággal és a sikerrel. Az általuk képviselt értékek és viselkedési minták, mint például az erős individualizmus, rivalizálás, profitabilitás, hatékonyság, nem csak az üzleti életben meghatározók, hanem életünk egyre több területére szivárognak be, legyen szó a politikáról, kultúráról, vagy éppen olyan hétköznapi dolgokról, mint az állás- vagy társkeresés.
A jelen - némileg rendhagyó - kötetben az akadémiai hátterű szerzőpáros kritikai nézőpontból és provokatív stílusban vizsgálja meg az úgynevezett CEO-tórsadalom kialakulását, vagyis vállalatvezetési gyakorlat begyűrűzését a mindennapokba. Radikális véleményük szerint ez a folyamat kifejezetten veszélyes főként, ha olyan globális problémák megoldásához is alkalmazni kívánják, amelyekhez lényegesen kifinomultabb és összetettebb eszközökre van szükség a rövidtávú, profitorientált, individualista gondolkodásmódnál. A könyv egy erősen kritikai hangvételű adalékot adhat annak a kérdésnek a megválaszolásához, hogy gazdasági és érdekérvényesítési szempontból ma már számos nemzetállamnál is jelentősebb globális nagyvállalatok, illetve különösen azok vezetői milyen szerepet tölthetnek be a jövőnk formálásában. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem