1.060.478

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mi mozgatja az embereket?

Az eredményes kapcsolatépítés titka

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 106 oldal
Sorozatcím: Kulcs könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9071-27-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Cavett Robert könyve két dolgot nyújt az olvasónak:
- meggyőző példákkal bizonyítja, hogy a siker egyik döntő tényezője: jártasság az emberi kapcsolatok építésében;
- bemutatja a kapcsolatépítés legeredményesebb módszereit és technikáit.
Ez önmagában sem kevés, de ami különösen értékessé teszi a könyvet, az a "mérnökien" tárgyilagos, mégis csillogóan sokoldalú megközelítés. Egyebek mellett ennek köszönhető, hogy a Mi mozgatja az embereket? hasznos kapcsolatépítési útmutató mindenki számára, bármilyen területen tevékenykedjék.
A szerző sok példája az üzletkötésből való, és a különböző témák tárgyalásánál is gyakran találkozunk "üzletkötési" kifejezésekkel. Ez azonban csak a stílus, a forma. A lényeg, amitn a szerző újból és újból hangsúlyozza, a humán menedzsment szabályainak hozzáértő alkalmazása. E szabályok színes és izgalmas példákkal illusztrált csokra ez a könyv.
Különösen érdekes a két utolsó fejezet. Ezek fontos és ritkán tárgyalt témákkal foglalkoznak. Az egyik:... Tovább

Fülszöveg

Cavett Robert könyve két dolgot nyújt az olvasónak:
- meggyőző példákkal bizonyítja, hogy a siker egyik döntő tényezője: jártasság az emberi kapcsolatok építésében;
- bemutatja a kapcsolatépítés legeredményesebb módszereit és technikáit.
Ez önmagában sem kevés, de ami különösen értékessé teszi a könyvet, az a "mérnökien" tárgyilagos, mégis csillogóan sokoldalú megközelítés. Egyebek mellett ennek köszönhető, hogy a Mi mozgatja az embereket? hasznos kapcsolatépítési útmutató mindenki számára, bármilyen területen tevékenykedjék.
A szerző sok példája az üzletkötésből való, és a különböző témák tárgyalásánál is gyakran találkozunk "üzletkötési" kifejezésekkel. Ez azonban csak a stílus, a forma. A lényeg, amitn a szerző újból és újból hangsúlyozza, a humán menedzsment szabályainak hozzáértő alkalmazása. E szabályok színes és izgalmas példákkal illusztrált csokra ez a könyv.
Különösen érdekes a két utolsó fejezet. Ezek fontos és ritkán tárgyalt témákkal foglalkoznak. Az egyik: szellemi és lelki táplálékunk minősége és megemésztésének módja. A másik: a professzionalizmus kérdése. Ez utóbbival kapcsolatban ezt olvashatjuk:
"Az elmúlt években sok változás történt. Ezek jelentőségét tekintve lehetnek viták, annyi azonban biztos, hogy a középszerű amatőröknek is esélyt adó könnyű nyerés lehetősége soha nem látott sebeséggel apad. Beléptünk a professzionalizmus korába. Egy ideig talán lehet még boldogulni a jópofa vagy erkölcsileg is vitatható rögtönzésekkel, de ennek hamarosan vége. Mindenütt." Vissza

Tartalom

Miben segít ez a könyv?7
A jövedelmünk azt méri, milyen értékű szolgálatot nyújtunk másoknak
Miért van, hogy az emberek 20 százaléka nyújtja az eredmények 80 százalékát?
A szaktudás fontos, de nem elégséges
Mi a humán menedzsment?
A humán menedzsment háromdimenziós tevékenység
Az első dimenzió
A második dimenzió
A harmadik dimenzió
Háromdimenziós kép, háromdimenziós hang, és most háromdimenziós humán menedzsment
A siker kulcsa a humán menedzsment
Első szabály: Az emberek szeretnek venni de nem szeretik, ha eladnak nekik15
A vevő és az eladó közötti oldott kapcsolat
A tulajdonlás vágya az egyik legerősebb emberi hajtóerő
Miért szeretnek az emberek venni?
A maximális vevőkészség, és hogyan ébreszthetjük fel
A harmadik dimenzió mindenkire vonatkozik
Egy tanulságos sztori
Ne fújd el a gyertyámat!
Őszintén dicsérjünk!
Ne féljünk dicsérni!
Adjuk meg nekik, amire szükségük van!
Az emberek fontosnak akarják magukat érezni
A körülményeknek nemcsak elszenvedői, hanem formálói is vagyunk
Második szabály: Először önmagunkat kell "eladnunk"22
Első benyomásra nincs második lehetőségünk
Mit tegyünk, hogy elfogadjanak?
Az első: legyünk természetesek, és önmagunkat adjuk!
A második: örömmel közelítsünk másokhoz!
A harmadik: őszintén érdeklődjünk a másik iránt
Az üzletkötőnek négyszer kell "eladnia" magát
Az emberi tényezővel bővített recept
Az emberközpontú megközelítés
A hit és a bizalom elengedhetetlen
Ne felejtsük el az első nagy üzletünket!
Harmadik szabály: Az embereket nem az győzi meg, amit mondunk, hanem amit kihallanak belőle30
A félreértés ára
A kommunikációs zavarok nem korlátozódnak az élet ilyen vagy olyan területére
Nézzük a harmadik dimenziót, a hogyant!
Legyen a kommunikáció testre szabott!
Mondandónkat tegyük színessé és mozgalmassá!
Negyedik szabály: Mi hasznom van ebből nekem? Nem neked, hanem nekem!37
Hely, idő és sajátos körülmények
Nem a te terméked vagy szolgáltatásod, hanem az én szükségleteim!
Értelmetlen dolog önmagunkkal beszélni
Beszéljünk először rólam!
Mit nyújt számomra a termék?
Először abban értsünk egyet, mi a problémám!
Tégy fel nekem kérdéseket!
Ne feledd, hogy a problémáim közben megváltozhattak!
Mi történt a régi tölgyfavödörrel?
A problémára összpontosítsunk!
Ötödik szabály: nem a szükségletek, hanem az igények ösztönöznek cselekvésre42
Az igények, és nem a szükségletek mozgatnak minket
Pillanatnyi vágy, hosszú távú szándék
Egyszerre csak egy ösztönzőre koncentráljunk!
Felelősségem van
Rám legyen szabva!
Legyünk igényteremtők!
Hatodik szabály: Az érzelem ajtókat nyit, a logika viszont ajtókat zár48
Az érzelem azonban nem elég
Vessük alá a hideg logika próbájának!
Egyensúlyozzuk ki a logikát és az érzelmeket!
Már ma kezdjük el a szabályok alkalmazását!
Amit Will Rogers mondott52
Érts ahhoz, amit csinálsz!
Szeresd, amit csinálsz!
Higgy abban, amit csinálsz!
Ne merülj el a középszerűségben!
Aki ért az emberekhez, annak mindenhová van jegye60
Az empátia nagyon fontos
Tegyünk egy képzeletbeli utazást!
Az első: a cél
A második: a határidő
A harmadik: az útvonal megválasztása
A negyedik: készek vagyunk megfizetni az árat?
Ne érjük be korlátozott utazással!
Az emberi hatások gyűjtőfolyama70
Személyes tapasztalat, vagy mások példája?
A tapasztalat néha "túl okossá" tesz
A lelkesedés mellékfolyója
Akadályok a sodrás útjában
A patakok csobogása és a gátak mögött felgyűlt erő
A folyó és a tó
A változás egyetemes törvénye
Mi mozgatja Joe-t?75
A dolgok megértése
Jellem
Felkészültség
Hűség
Lelki állóképesség
A meggyőzés anatómiája79
A folyamat részei
A kötés
A jelöltkutatás
A bemutató
Milyen szellemi és lelki táplálékot fogyasztunk?98
Mivel tápláljuk lelkünket és szellemünket?
A gondolatokat nem elég elfogyasztanunk, meg is kell őket emésztenünk
Az idegeskedés leküzdésének egy lehetséges módja
Próbálkozzunk ezzel!
A test és a lélek elválaszthatatlan egysége
Megbirkózhatunk a bajokkal?
Alakítói, ne pedig áldozatai legyünk a körülményeknek!
A professzionalizmus nem tűri a középszerűséget103
A profi vállalja sorsáért a felelősséget
A profi megtanul szakszerűen és gyorsan dönteni
A profi kiváló eredményre tör, de tudja, hogy a perfekcionizmus a kudarc biztos útja
A profi testre szabott megoldásokat nyújt, de nem a rögtönzések bázisán
A profi tudja, hogy a helybe maradáshoz ma már egyre gyorsabban kell futni

Cavett Robert

Cavett Robert műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Cavett Robert könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem