Fülszöveg
„Ha az Egyház szemetes, ki kell söpörni!" — Szent Ferenc!
Szent Tamás a hatalmi metafizikákat szubsztancializálta, és beleinkulturálta a katolicitást, vagyis azt nem szolgálatnak fogta föl! Duns Scotus pedig a retorikát szubsztancializálta, és beleinkulturálta a szerelem teológiáját, vagyis nem az egyszerűbbekhez igazodott a teológia nyelvezetében! Hume pedig a retorikát szubsztancializálta, és beleinkulturálta a nihilista demagógiát! Kant, Hegel, Hei-degger pedig a nihilizmust szubsztancializálták, és beleinkulturálták a hatalom hamis görög metafizikáit! A szépirodalom (Shakespeare, Goethe, felvilágosodás stb.) a demagógiát és a katolicizmus torzítását vagy irtását szubsztancializálta, és beleinkulturálta a rhetorikát, majd a XX. században a logikát mellőző nyelvet! Mozart, Beethoven, Verdi, Wagner pedig a demagógiát szubsztancializálták, és beleinkulturálták a transzcendenst! Ezt ítélte el az inkvizíció valamivel korábban! Malebranche és Rousseau pedig tiltakoztak az olyan...
Tovább
Fülszöveg
„Ha az Egyház szemetes, ki kell söpörni!" — Szent Ferenc!
Szent Tamás a hatalmi metafizikákat szubsztancializálta, és beleinkulturálta a katolicitást, vagyis azt nem szolgálatnak fogta föl! Duns Scotus pedig a retorikát szubsztancializálta, és beleinkulturálta a szerelem teológiáját, vagyis nem az egyszerűbbekhez igazodott a teológia nyelvezetében! Hume pedig a retorikát szubsztancializálta, és beleinkulturálta a nihilista demagógiát! Kant, Hegel, Hei-degger pedig a nihilizmust szubsztancializálták, és beleinkulturálták a hatalom hamis görög metafizikáit! A szépirodalom (Shakespeare, Goethe, felvilágosodás stb.) a demagógiát és a katolicizmus torzítását vagy irtását szubsztancializálta, és beleinkulturálta a rhetorikát, majd a XX. században a logikát mellőző nyelvet! Mozart, Beethoven, Verdi, Wagner pedig a demagógiát szubsztancializálták, és beleinkulturálták a transzcendenst! Ezt ítélte el az inkvizíció valamivel korábban! Malebranche és Rousseau pedig tiltakoztak az olyan fizika és emberjog ellen, amelyek nincsenek benne a teremtés logikájában, Galilei szerint ez nem is fontos! Schelling és Fichte pedig az engedelmességet mint olyat szubsztancializálták, és beleinkulturálták a félművelt típust mint olyant és ennek ajánlottak jogrendet elnevezték demokratikus szabadságnak és „emberi jognak!" A XX. század zenéje és szépirodalma pediglen a demagógiát szubsztancializálta, és beleinkulturálta a nihilizmust, atheizmust és a katolikus-ellenességet! Ez az írás arról szól, hogy kultúra vagy hit, vagy semmi Mozart temetésére se a szabadkőművesség se a Habsburg-pártiak nem mentek el! Salieri védelmére szól!
Laocse az esztétikus tettet, Konfúcse pedig az esztétikus jót, míg Buddha a vallásos vezetők megélhetéséhez szükséges, a szeretet leplével megszerezhető javakat fogalmazta meg! A kereszténység biblikus formája pediglen megítéli az uramuramozást, és értéknek a tiszta hitből fakadó jótettet tartja! A szabadság és igazság szétválasztásából származnak a félreértések! Kultúra vagy hit? — ez a ma kérdezése. Shakespeare-nél és Verdinél stb. az arisztokrácia csőcselék, Wagnernél pedig a pogány félistenek uralják a transzcendenst stb. Az 1990-es években már a „mocskos arcú Istenről" is van vers a pesti rádióban A katolikus lett az ellenség, amit a felvilágosodás készített elő. Chenue Atya írta, hogy ez a folyamat a XIII. század Párizsában kezdődött el Szent Tamással, aki az insti-túcionális engedelmességet a megtértség fölé helyezte. Institúció annyit jelent, hogy a papot tartsák el a hívők; 313 előtt a pap tartotta el a hívő rászorulót!. Laterán analógia entis-ében még nincs Tamás és Arisztotelész; egyszerűen megtérést és karizmát jelent. Laterán gyónása pedig annyit jelent, hogy addig kell foglalkozni a gyónóval, amíg megtér. Dogma pedig a megtértségben adott Szentlélek kinyilatkoztatását jelenti. Mille és Széchényi mondták, hogy adjuk uzsorára pénzünket (Utilitarism és Hitel); Isten ezt tiltotta meg A kötelező egyházadó pedig a Szentlélek akaratával ellenkező Égi Hatalmak, Szeráfok, Kerubok, Angyalok az ember javát, míg az ördögök az ember kárát akarják a hagyomány és az írás szerint. A két Apokalipszis leírja, hogy uszítás lesz égből, földről Teremtő és a katolicitás ellen! A hatalomnak nem lehet jogrendje, a szolgálaté, a jogar és igazságosság. A Szentlélekben pedig nincs tévedés vagy kapkodás. Szent Benedek szerint a Szentlélek mindig a legártatlanabbnak és legkisebbnek nyilatkoztatja ki az igazságot. A II. Vatikáni Zsinaton nincs dogmahozás, a Zsinat csak tanácsot hozott, mégis van jogrendje és kötelező következménye.
SANA TRADITIO — LEGITIMA PROGRESSIO — RESTAURATIO ECCLESIAE! SZENT HÉBER KINYILATKOZTATÁS NÉLKÜL NINCS EURÓPAISÁG!!! A MEGTÉRTSÉGBEN ADOTT ÉS KAPOTT SZERELEM A SZENTSÉGI HÁZASSÁG
Vissza