Fülszöveg
Mint annak idején Ferjáncz Attila, idősebb Tóth János, Simor Gyula, Kardos Lajos, Hideg János, Mink János, Balatoni Mihály, Tornyai Sándor, Bálint Árpád, a Cserkúti-testvérek - és még hosszan sorolhatnám - nevére egykoron tíz- és százezrek zarándokoltak el a ralipályákra, ma úgy özönlenek a változatlanul izgalmakat ígérő gyorsasági szakaszok mellé a fiatal rali generáció sztárjainak hódolói.
E könyv a mai idők ifjú, sármos sztárjának autóversenyzői karrierjét hivatott megörökíteni.
Bútor Róbert sikeres üzletember. Jókor, jó ötlettel, szülői segédlettel, ugyanakkor kitartó munkával alapozta meg egzisztenciáját. Annak az ifjú magyar üzletembernek, ideálnak a megtestesült mintaképe, akit nem irigyelni kell, hanem példát venni róla, ha alkalom adódik rá, elfogadni tanácsait. Karrierjéért képes volt megkezdett raliversenyzői pályafutását is félbeszakítani. Csak akkor húzta fel újra a bukósisakot, amikor a mai, sokkal komolyabb anyagi feltételeket és egyéb követelményeket támasztó...
Tovább
Fülszöveg
Mint annak idején Ferjáncz Attila, idősebb Tóth János, Simor Gyula, Kardos Lajos, Hideg János, Mink János, Balatoni Mihály, Tornyai Sándor, Bálint Árpád, a Cserkúti-testvérek - és még hosszan sorolhatnám - nevére egykoron tíz- és százezrek zarándokoltak el a ralipályákra, ma úgy özönlenek a változatlanul izgalmakat ígérő gyorsasági szakaszok mellé a fiatal rali generáció sztárjainak hódolói.
E könyv a mai idők ifjú, sármos sztárjának autóversenyzői karrierjét hivatott megörökíteni.
Bútor Róbert sikeres üzletember. Jókor, jó ötlettel, szülői segédlettel, ugyanakkor kitartó munkával alapozta meg egzisztenciáját. Annak az ifjú magyar üzletembernek, ideálnak a megtestesült mintaképe, akit nem irigyelni kell, hanem példát venni róla, ha alkalom adódik rá, elfogadni tanácsait. Karrierjéért képes volt megkezdett raliversenyzői pályafutását is félbeszakítani. Csak akkor húzta fel újra a bukósisakot, amikor a mai, sokkal komolyabb anyagi feltételeket és egyéb követelményeket támasztó ralizáshoz megfelelő alapokat tudott már biztosítani. Nyugodt, kiszámított életstílust képvisel, s a pályán látottakkal ellentétben is állítom, megfontoltság jellemző versenyzési szokásaira. Amennyi raliőrültséget kimutat egy-egy bravúros kanyarvétele, látszólag „lilaköd"-típusú fordulója közben, azt vegyük olybá': anélkül nem lehet raliversenyző senkiből, ez csupán alapkövetelmény. Pedig akkortájt még csak nem is sejtette, hogy 2001-ben olyan dolog történik vele, ami jobbára az amerikai sikerfilmekben látható, s amelyet ő maga is mind a mai napig csodának tart. Ritkán kerül magyar raliversenyző alá úgy gyári, profi versenyautó, hogy nem neki kell támogatót találnia, hanem - kiválasztják, majd felkérik!
Bútor Róbert megérdemelten ülhetett be 2001-ben egy nagyon mérges, kellően gyors Citroen Saxoba. A közönség már a mezőny krémje között jegyzi őket, tízezrek éppen értük vándorolnak el a versenyekre, zászlókat, transzparenseket festenek kedvencüknek, majd a pályák szélein lengetve őrült üdvrivalgással jelzik, hogy - jók vagytok, fiúk! Nos, ez utóbbi őrülteknek, rajongóknak, szurkolóknak mesél sorozatunk következő főhőse.
Vissza