1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Business to Business Marketing

Ipari marketing oktatási segédanyag/Szakközgazdász hallgatóknak

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Amikor 1987-ben D. Whitwam lett a Whirlpool vezére, a cég éppen reménytelen iszapbirkózást folytatott az észak-amerikai konkurenseivel. Whitwam elhatározta, hogy minden... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Amikor 1987-ben D. Whitwam lett a Whirlpool vezére, a cég éppen reménytelen iszapbirkózást folytatott az észak-amerikai konkurenseivel. Whitwam elhatározta, hogy minden változtatásra hajlandó lesz a jövőbeni biztonságos növekedés érdekében. „Rendbe tehette volna" a cégét költségcsökkentéssel és operatív változtatásokkal is, de ennél nagyra törőbb utat választott: a világpiaci áttörés érdekében a két vidékies, fedezek, vezérelt vállalatból egységes, vevőorientált céget hozott létre.
Whitwam szerint még mindig túlságosan sokan vezetik a vállalatukat a régi, regionális, a vevői igények kielégítése szempontjából nem megfelelő módon. „A mi stratégiánk arra a feltételezésre épül - vallja egy vele készült interjúban hogy a világszínvonalú költség és a minőség csak a küszöb, a belépődíj a küzdőtérre. A győzelem érdekében az áron kívül a vevőnek meg adnunk kell valamit, hogy a Whirlpool mellett döntsön. Ezt csak úgy tehetjük meg, ha mindenkinél jobban megértjük a vevői, és aztán ezt a tudást elsőrangú terméktulajdonságokká, szolgáltatásokká alakítjuk át. A célunk az, hogy a vevő azért válassza a Whirlpoolt, mert a termékeinek nagyobb az értéke mint a versenytársaié. Ez számunkra azt jelenti, hogy újra kell gondolnunk az üzlet alaptermészetét és az üzleti folyamatainkat." Az eredmény: az új Whirlpool diktálja a tempót és az árakat a háztartási készülékek világpiacán." Vissza

Tartalom

Salamonné Huszty Anna:, Bőgel György:/1996/ Az érték nyomában 1
Vezetéstudomány 12, pp.40-45.
Futó Péter:, Hurton Emese:/1998/ A vállalatok közötti kapcsolatokról 7
Vezetéstudomány I. pp 10-20.
Ötvös Károly: /1995/ A beszerzési politika jelentősége a vállalkozásokban 19
Vezetéstudomány 6. pp 61-66.
Papanek Gábor: /1997/ Nemzetközi kapcsolatok a vállalati szférában 25
Vezetéstudomány 4, pp. 3-8.
Mandják Tibor: /1999/ Network a nemzetközi marketingben in Globális marketing 31
Budapest. Műszaki Könyvkiadó, pp. 1-32.
Kenesei Zsófia: /1998/ A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a 71
kapcsolatorientált megközelítés felé Vezetéstudomány XXXIX.
évf. 5 sz. 1-11 old.
Gadda:, Lars-Erik-Hakansson:, Hakan: /1995/ A beszerzés változó szerepe: három 83
stratégiai kérdés újragondolása In: Termelésmenedzsment és
logisztikai szöveggyűjtemény. Fordítás: Vállalatgazdasági
Tudományos és Oktatási Alapítvány. Budapest, pp. 129-142.
Berács József:-Agárdi Irma:-Kolos Krisztina:/1997/ A külföldi tőkebefektetés hatása a 97
a magyar vállalatok marketingtevékenységére Marketing és
Menedzsment 3. sz. pp.l 1-19.
Simon Judit: /1995/ A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és 107
diffuziós folyamatban Vezetéstudomány 6, pp-20-31.
Rom and Haas Esettanulmány, fordítás Harward Business School, Boston 1916.16 old. 119
Alfa-Laval Esettanulmány, fordítás London Business School 1980. 18 old. 135
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem