1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Business Superbrands 2008

Áttekintés Magyarország vezető B2B márkáiról

Szerző
Szerkesztő
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott kemény papírkötés
Oldalszám: 81 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 35 cm x 26 cm
ISBN: 978-963-87524-9-9
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó


Előszó
Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével... Tovább

Előszó


Előszó
Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével kapcsolatos gondolataimat.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a „jó bornak nem kell cégér" mondás olyan magyar átok, amely kimondva vagy kimondatlanul még mindig ott él sokak fejében. Hogy ez mennyire nem így van, mindennapjaink is igazolják, és talán ez a kiadvány és a Business Superbrands márkái Is megerősítik az Imázsépítés hasznát és fontosságát. A Bizottság többi tagjával együtt úgy vélem ugyanis, hogy a jó bornak, a jó borásznak Igenis kötelező, hogy a legjobb „cégére" legyen. A kiváló márka ugyanis iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban Is marad.
Nemcsak nemzeti piacgazdasági viszonyok között élünk és dolgozunk, hiszen a határok leomlottak - konkrét és ma már átvitt értelemben is és ennek következtében az üzleti márkák építésének összehasonlíthatatlanul nagyobb ma a jelentősége, mint volt 15-20 évvel ezelőtt, és biztos vagyok abban, hogy még inkább meghatározó lesz a közeljövőben.
Azok a vállalkozások prosperálhatnak majd, ahol az egyensúly hosszú távon fennmarad, míg mások veszteségeket szenvednek vagy eltűnnek a piacról.
A Business Superbrands kezdeményezés szempontrendszere és a Bizottság munkája a cégek, márkák értékelésében nyújt eligazodást, hiszen
a Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési és díjazási rendszere, amely ma már 82 országban, így Magyarországon Is a vezető termékeket és B2B márkákat tünteti ki.
A világméretű hálózaton belül a magyarországi Superbrands azon nemzeti szervezetek közé tartozik, amelyek elsők között indították el 2008-ban az üzleti (B2B) márkák elismerését és díjazását.
A Bizottságban szinte minden szakmai szövetség vezető tisztségviselővel képviselteti magát, hiszen tudatos cél a gazdaság egészének lehetőség szerinti megjelenítése az értékelés során.
Bízom abban, és eddigi tapasztalataim Is ezt mutatják, hogy olyan eszközt adunk a vállalkozók kezébe, amely az üzleti világ B2B szereplőinek nemcsak kellő eligazítást nyújt a versenyben, hanem egyúttal igazodási pont Is lesz a mindennapok versenyében.
Ezekkel a szavakkal ajánlom szíves figyelmükbe a Business Superbrands kiadványt, és bízom abban, hogy üzleti döntéseikben is segítségükre fog válni.
DR. BIENERTH GUSZTÁV A BUSINESS SUPERBRANDS BIZOTTSÁG ELNÖKE AZ AMERIKAI KERESKEDELMI KAMARA ELNÖKE
BUSINESS SUPERBRANDS 2008 5 Vissza

Tartalom


1
4
5
6
8
10
12
15
16
18
20
22
24
26
28
30
32
34
36
38
40
42
44
46
48
50
52
54
56
58
60
62
64
66
68
70
72
74
76
78
79
80
A MEGBÍZHATÓSÁG ELISMERÉSE - Wiszkidenszky András ELŐSZÓ - dr. Bienerth Gusztáv BUSINESS SUPERBRANDS SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG .A.S.A.
AKADÉMIAI KIADÓ
ALLIANZ
AVIS
BUDERUS
CARDINAL
CARDNET
DÉMÁSZ
E.ON
ERNST & YOUNG GÁLA
GTS-DATANET
HOLCIM
INTERWARE
INVITEL
KÉSZ
KULCS-SOFT MARKÉT ÉPÍTŐ MAVIR MEDICOVER MEHIB
NEXUS EVENT
NITROGÉNMŰVEK
OTP
RENAULT TRUCKS
SEPTOX
SICONTACT
STIHL
STRABAG
SYNERGON
TORK
UNIQA BIZTOSÍTÓ UPC BUSINESS YOUNG & RUBICAM
GRATULÁCIÓ MINDEN DÍJAZOTTNAK - Morva Gábor
NÖVELJE PROFITJÁT A VEVŐI KOCKÁZATOK KEZELÉSÉVEL! - interjú Keleti Józseffel
FELELŐS VÁLLALAT - FELELŐS MÁRKA - Braun Róbert
KOMOLY KIHÍVÁS „SUPERBRAND"-DÉ VÁLNI, DE MÉG NEHEZEBB ANNAK IS MARADNI
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem