1.062.442

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2005. augusztus-szeptember

A kommunikációs szakma lapja/XIV. évfolyam 8-9. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 85 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Fővárosi Gázművek augusztus elején leszereltette az egyik Erzsébet téri ház tetejéről a legendás, sokat emlegetett és idézett, misztikus üzenetű "Főz, süt, fűt" neonreklámot, majd miután egyetlen... Tovább

Előszó

A Fővárosi Gázművek augusztus elején leszereltette az egyik Erzsébet téri ház tetejéről a legendás, sokat emlegetett és idézett, misztikus üzenetű "Főz, süt, fűt" neonreklámot, majd miután egyetlen próbálkozás erejével nem sikerült elérnie a régi neontáblák gyűjtésével és katalogizálásával fogta és egyszerűen kidobta azt. Ezen a híren olyan mértékben képedte el, hogy először el sem hittem, és kimentem az Erzsébet térre megnézni, tényleg eltűnt-e a "Főz, süt, fűt". Eltűnt. Vissza

Tartalom

Nemzetközi hírek 6
Könyv 10
Vélemények - Kreatív álláspont 12
Vélemények - Nézőpont 12
Vélemények - Olvasói levelek 14
Vélemények - Körkérdés 15
Mi volt az elmúlt egy év legjobb a legrosszabb TCR-je?
Portré 16
Bruckner György és Hapák Samu: hobbink a reklám
Fókusztéma: Mobilmarketing 22
Késlekedik a mobilmarketingboom Magyarországon 22
Pamir Gelenbe: A mobilmarketingbe fektetett pénz behozza az árát 26
A mobilmarketing lehetőségeit külföldön leginkább a szolgáltatók használják ki 30
Reklám 32
Cannes: Végre nyert a Honda 32
Hogyan nyerjünk Cannes-ban? 34
Túlóra: mindenki addig dolgozik, ameddig kell 38
Reklámfilm: Retró a fonyódi ásványvíz 42
Reklámfilm: Moby és gy igazi macsó a Milli reklámfilmjében 43
Reklámvizsga 44
Publicisztika - Lakossági fórum 47
Arc. Haza csapvíz, monszun 48
Melléklet: Fesztiválok 52
Szaporodnak a fogyasztót aktivizáló márkamegjelenések a nyári fesztiválokon 52
Erősíti külföldi kommunikációját a Szigt 60
Trend 64
A GfK-Szonda közös kutatása versenyre hívta a TGI-t 64
Tranzit: Szakértői szemmel a külföldi eseményekről 68
Public Relations 70
Paul Holmes: van néhány probléma az integrált kommunikációval 70
Média 72
A mozi imázsának javítására készülnek az értesítési házak 72
Giulio Malegori: Az új technológiák megtörik a tévé-sajtó dominanciát 75
Adattár - A magyar médiapiac számokban 76
Médiamustra - Friss médiatermékek szemléje 78
Műhely 80
A jó tervező szoftverekből dolgozik, de a megérzéseire is hagyatkozik 80
Gyors növekedés helyett biztos profit várható Közép-Európában 82
A digitális technológia újításokra kényszeríti a műsorszórókat 84
Társasági rovat 86
Kreatív katalógus 88
Céginde - névmutató 89
K&V: Hofherr Krisztina 90
Ajánló 90
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem