1.067.136

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Most építs nagy üzletet!

7 tökéletes módszer az alapoktól a maximális profitig

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Trivium Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 222 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-963-9711-88-4
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Készen állnak a vállalkozásuk lendületes gyarapítására?
Hajlandók újjal próbálkozni, hogy rátermettebb munkatársakat és jövedelmezőbb ügyfeleket vonzzanak maguk köré?
Ha igen, akkor ez a könyv világos, hét lépésre lebontott, kipróbált módszerekkel lesz Ön és csapatának a segítségére.
E két üzleti guru gyakorlatias marketing fortélyai mindenre megtanítják Önöket, amire csak egy vezetőnek szüksége van.

Szó esik többek között
-A profi üzleti terv megszerkesztéséről
-Rátermett munkatársak toborzásáról, lelkesítéséről és megtartásáról
-Az elsőrangú termék és szolgáltatás összehangolásáról a piaci igényekkel

Vaslogikájú stratégia, gondolatébresztő példák, személyes tapasztalatok és a történelem tanulságai avatják ezt a munkát minden idők leghasználhatóbb üzleti könyvévé. Ebben számos, a világ legkiválóbbjaival készített interjúk is segítenek nekik.
Itt az idő, hogy Önök is fellendítsék a maguk cégét olyanná, amelyikkel mindenki újra meg újra szeretne üzletet kötni.

Mark... Tovább

Fülszöveg

Készen állnak a vállalkozásuk lendületes gyarapítására?
Hajlandók újjal próbálkozni, hogy rátermettebb munkatársakat és jövedelmezőbb ügyfeleket vonzzanak maguk köré?
Ha igen, akkor ez a könyv világos, hét lépésre lebontott, kipróbált módszerekkel lesz Ön és csapatának a segítségére.
E két üzleti guru gyakorlatias marketing fortélyai mindenre megtanítják Önöket, amire csak egy vezetőnek szüksége van.

Szó esik többek között
-A profi üzleti terv megszerkesztéséről
-Rátermett munkatársak toborzásáról, lelkesítéséről és megtartásáról
-Az elsőrangú termék és szolgáltatás összehangolásáról a piaci igényekkel

Vaslogikájú stratégia, gondolatébresztő példák, személyes tapasztalatok és a történelem tanulságai avatják ezt a munkát minden idők leghasználhatóbb üzleti könyvévé. Ebben számos, a világ legkiválóbbjaival készített interjúk is segítenek nekik.
Itt az idő, hogy Önök is fellendítsék a maguk cégét olyanná, amelyikkel mindenki újra meg újra szeretne üzletet kötni.

Mark Thompson vezetői tanácsadóként tevékenykedik. Olyan befektető, akit a Forbes magazin a világ ötven üzleti gondolkodója között tart számon.

Brian Tracy Amerika első számú motivációs trénere, aki az évek során több ezreket oktatott olyan neves vállalatoknál, mint az IBM, a Ford, a Federal Express, a Hewlett Packard, a Pepsi. Vissza

Tartalom

Frances Hesselbein előszava 9
Marshall Goldsmith bevezetője 11
Köszönetnyilvánítás 13
Bevezetés 17
1. fejezet
Hogyan legyenek nagyszerű vezetők? 21
2. fejezet
Szerkesszenek kiváló üzleti tervet 54
3. fejezet
Vegyék körül magukat remek emberekkel 78
4. fejezet
Ajánljanak kiváló terméket és szolgáltatást 107
5. fejezet
Alkossanak csodás marketingtervet 131
6. fejezet
Tervezzék meg jól az eladást 161
7. fejezet
Tegyenek arról, hogy vevőink elégedettek legyenek 189
Függelék:
Formálják csodálatossá az életüket 215
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem