1.061.441

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Borturizmus és a tájegységi hagyományos termékek gazdaságfejlesztő hatása

Eger, 2002. március 8.

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető
Dr. Urbán András4
Dr. Benito Righetti6
Előadások
Alessandra Busnengo: Borturizmus és a borutak törvényi szabályozása Olaszországban9
Dr. Szabó Géza: A borút, mint tematikus turisztikai termék Magyarországon16
Maurizio Sorbini: Borágazaton belüli termékvalorizáció és borturizmus28
Sarkadi Eszter: A borturizmus és a bormarketing a vidékfejlesztés szolgálatában38
Carlo Viviani: Borutak kialakításának tapasztalatai Toscana Tartományban46
Koczkás Anikó: A Magyar Turizmus R.t. szerepe és eszközei a borturizmus fellendítésében59
Michele Pontalti - Maurizio Bottura: A tipikus termékek és a bor népszerűsítésének tapasztalatai Trentino Tartományban74
Donatella Colombini: Borutak létrehozása és a vendégek fogadása a pincékben80
Roberto Gaudio - dott. Cristina Deffeyes: Borutak kialakításának tapasztalatai Valle d'Aosta Tartományban88
Marcello Agosta: Az "ízek útja" Emilia Romagna Tartományban96
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem