A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

Borkommunikáció


Kiadó: Századvég Kiadó (Politikai Iskola Alapítvány)
Kiadás éve:
Oldalszám: 304 oldal
Nyelv:
Méret: 246 mm x 246 mm
ISBN: 9786155164385

Tartalom

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.

A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort,

hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.

A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével.

Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.



Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Borkommunikáció

Olvasatlan példány

Állapot: Új
7.990 Ft
7.590,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.