Fülszöveg
Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép. A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi. A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
Font Sándor
az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke
A magyar...
Tovább
Fülszöveg
Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép. A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi. A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
Font Sándor
az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke
A magyar bor világhírű, szeretjük mondani mi, magyarok. De hogy egyszer valóban az legyen, ahhoz okosan, színesen, önbizalommal kellene tudnunk beszélni róla egymás közölt és másokkal a nagyvilágban. Ebben segít ez a remek könyv, amelynek olvasásai egy pohár jó bor melleit javaslom.
Sauska Krisztián
tulajdonos, Sau.ska TokajA'ilIány
A kezdetektől fogva cél volt, hogy kilépjünk a megszokott borkommunikációból, a múltba révedés és lúlzó szakmaiság helyetl a bor élvezetét, a termőhely szépségét mutassuk be a fogyasztóknak, olyan képet alkossunk, arai a fiatalokat közel hozza a borhoz, de a borértő embereknek sem riasztó. Igyekszünk azt a hangulatot átadni, amelyben mi is jől érezzük raagunkal, olyan borokai készíteni, amelyeket mi is örömrael iszunk, olyan címkél, amelyben mi is benne vagyunk. Személyes meggyőződés, profi arculat, hiteles kommunikáció — ebben hiszünk. Miként a Borkommunilcáció kötet alkotói is.
ügy vezeiö. Laposa Birtok
A borkészítés művészet - az eladása azonban nem az, ha tudjuk a raódját. Végre egy könyv, araely ebben segít!
Flórian Zaruba
Kiistitius Borbirtok
A bor nemcsak fogyasztási cikk, hanem ősidőktől fogva átörökíti a táj és a termelők fizikai és szellemi energiáit. Ám ahhoz, hogy a kultúrája tovább fejlődhessen, a piacon is sikeresnek kell lennie. Ehhez szükség van kommunikációra: olyan üzenetek megfogalmazására, amelyekel a célközönség megért és befogad.
Szepsy István
Szepsy Pincészet
Vissza