kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | LSI Oktatóközpont |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 81 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Jelmagyarázat | 6 |
A vagyonvédelmi szervezet, mint rendszer | 7 |
Történeti előzmények | 7 |
Az államilag szervezett vagyonvédelem | 8 |
A szövetkezeti vagyon védelme | 11 |
A magántulajdon védelme | 11 |
A védendő érték és annak formái | 13 |
Fegyver nélküli őrzési formák | 15 |
Állandó őrzés és időszakosan visszatérő őrzés | 15 |
Személyi és technikai védelemmel biztosított őrzés | 16 |
Szállítmánybiztosítás | 16 |
Rendezvénybiztosítások | 17 |
Vagyonvédelmi cég létrehozásának szabályai | 18 |
A cégalapítás technikája | 19 |
A szerződésekről | 20 |
Polgári jogi felelősség a szerződés tükrében | 22 |
A biztosítás jelentősége az üzletkötésben | 24 |
A biztosítás foka és arányai | 24 |
Az optimális biztonság összetevői | 26 |
A MAGYAR BIZTOSÍTÓK SZÖVETSÉGE (MABISZ) és a vagyonvédelem | 27 |
Szervezés, irányítás, vezetés | 28 |
Vezetéselméleti alapok | 28 |
Vezetési tevékenység | 29 |
Vezetés és célrendszer | 29 |
A vezetési elvek és célok sajátosságai | 30 |
A vezetési stílus | 30 |
Vezetési technikák | 32 |
Csoportszervezési formák | 35 |
Az információáramlás és a kommunikációs struktúra | 37 |
Az információk | 37 |
A kommunikáció | 38 |
A kommunikációs struktúra | 38 |
A személy- és vagyonvédelmi vezető sajátos feladatai | 40 |
A humán menedzsment | 40 |
A munka humanizálása | 41 |
A személy- és vagyonvédelmi szervezetek és a fejlődő vezetés | 41 |
Szervezetek fejlesztése | 42 |
Az emberi tényezők szerepe | 44 |
A vezetés emberi tényezői | 44 |
A vezetői stílust befolyásoló tényezők | 44 |
A vezetés, mint szakma | 46 |
A pályakarrier tervezés | 46 |
A személy- és vagyonőrökkel szemben támasztott speciális követelmények | 48 |
Jogilag szabályozott követelmények | 48 |
A személy- és vagyonőrök kompetencia alapú kiválasztása | 52 |
Humánerő gazdálkodás a személy- és vagyonvédelemben a számítástechnika segítségével | 53 |
A szoftver legfontosabb jellemuői | 54 |
A rendszer moduljai | 55 |
Nevelés, oktatás, képzés a személy- és vagyonőr tevékenységben | 57 |
A felnőttkori tanulás szükségessége és jellegzetességei | 57 |
A felnőttkori tanulás motívumai | 59 |
A felnőtt ember tanulási képessége | 60 |
A pedagógiai ismeretek alapfogalmai | 62 |
A pedagógia (a neveléstudomány) fő területei | 62 |
A pedagógia alapfogalmai | 63 |
Az oktatás | 64 |
A képzés | 65 |
Az ismeret | 65 |
A jártasság | 65 |
A készség | 66 |
A képesség | 67 |
A pedagógiai célrendszer tagozódása | 67 |
A szocializáció | 67 |
A nevelési folyamat | 68 |
A pedagógiai hatás | 69 |
A hatáskeltő személyiség vonásai | 71 |
A nevelés módszerei | 72 |
A követelés | 73 |
Segítségadás | 74 |
Az ellenőrzés | 74 |
Az ösztönzés | 78 |
A tekintély | 79 |
A meggyőződés formálása | 80 |
Irodalomjegyzék | 81 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.