1.059.898

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Bevezetés a vizuális kommunikációba

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Scolar Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott papírkötés
Oldalszám: 240 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 22 cm
ISBN: 978-963-244-115-3
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsünk fel kommunikációnkat - a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig - úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.
A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.
A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a... Tovább

Fülszöveg


A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsünk fel kommunikációnkat - a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig - úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.
A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.
A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témákörök közötti tájékozódást.
A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel:
w a kommunikációs stratégia tervezése,
^ hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet,
* a képek alkalmazásának hatásos módjai, -_.
* hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével,
+ az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
Bo B&rgström széles körű tapasztalattal rendelkezik a vizuális kommunikáció területén. Kurzusokat tart különböző designiskolákban és egyetemeken, tanfolyamokat vezet fotósoknak és újságíróknak, szemináriumokat Indít cégek számára, és konzultánsként Is dolgozik. Szerzőként hat könyvet jegyez, és számos, a vizuális kommunikáció területéhez kapcsolódó díjat tudhat magáénak/ ' Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Bo Bergström

Bo Bergström műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bo Bergström könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.